MFMM - MEGA MEETING 2017 - 7 MEI - VEENENDAAL

Gewoon een andere datum op dezelfde locatie prikken, zonder overleg.

De kutsmoes van "maatschappelijk verantwoord ondernemen" slaat al helemaal nergens op. Nergens geven ze aan wat nou werkelijk het probleem is. Laat staan dat er naar een oplossing wordt gezocht.

De werkelijke reden wordt niet genoemd.
"We moeten jullie niet" is een prima reden... zou je dat wel accepteren?
 
Misschien dat ik nu een aantal mensen tegen hun schenen trap. Maar misschien de randstad een idee? Stuk minder christelijk :+
 
Edit: Die bij De Meern dan, Groningen dan denk ik dat je een rustige MFMM krijgt omdat de helft afhaakt.~[/quote]

*O* De Meern is een mooie grote parkeer plaats met restaurant, plek zat :Y
Hou deze maar ff in gedachten Ruppert.

:]
 
Is een parkeerplaats bij een restaurant een harde eis? Anders kan het toch ook gewoon in the middel of nowhere (wel centraal NL gelegen) en dan neemt iedereen een lekkere boterham mee.

Weinig mensen zullen er last van hebben en de bezoekers hebben voldoende tijd om motorfietsen te kijken.
 
De mac gaat zelfs dicht die dag? :z

Wow.....

Ik was maar gestopt met lezen toen woorden maatschappelijk verantwoord ondernemen en een belasting op onze samenleving aan bod kwamen :W
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb zojuist een mailtje verstuurd naar een ander McDonald's filiaal (welke laat ik even in het midden). Zodra ik meer weet zal ik dat uiteraard hier delen.
 
De kern van het probleem is dat er wekelijks (elke zaterdag, zeg maar) automeetings zijn bij deze McDonald's die heel erg veel overlast veroorzaken qua geluid, buiten parkeervakken parkeren, achterlaten van rotzooi et cetera. Hier wordt ook al lang over geklaagd door omwonenden en McDonald's zelf, maar daar deed politie en gemeente niets tegen (en dan de volgende ochtend wel uitrukken voor een MFMM). Nu is het dus zo dat gemeente en politie eindelijk wel iets doen maar daarbij alle meetings dus gaan weren. Auto en motor. Ook al heeft McDonald's aangegeven geen last van ons te hebben. Heel krom.

Ik ga nog contact opnemen met een ander filiaal of ze ons willen ontvangen. Updates zal ik hier gewoon plaatsen (en als het rond is een nieuw MFMM topic).
Dus de koekblikkers hebben het verpest voor de motorrijders?

-O- :( -O-
 
Dus de koekblikkers hebben het verpest voor de motorrijders?

-O- :( -O-

Met de informatie die mij is gegeven is dat inderdaad het geval B|

Even een kleine update: Ik heb dus een ander restaurant gemaild en de situatie omtrent deze MFMM en de behoefte aan een nieuwe locatie uitgelegd. De reactie was in eerste instantie niet afwijzend, ik word een dezer dagen uitgenodigd om even langs te gaan en het te bespreken :)
 
Eventueel de burgerking / kfc in veenendaal overwogen?
Kleine kans dat t daar wel zou mogen uiteraard maar het is iig aan de andere kant van de snelweg
 
Laatst bewerkt:
Met de informatie die mij is gegeven is dat inderdaad het geval B|

Even een kleine update: Ik heb dus een ander restaurant gemaild en de situatie omtrent deze MFMM en de behoefte aan een nieuwe locatie uitgelegd. De reactie was in eerste instantie niet afwijzend, ik word een dezer dagen uitgenodigd om even langs te gaan en het te bespreken :)
top dat je er zoveel moeite in wilt steken
 
Slaat hier nu de vertrutting ook toe: McDonalds op zondag gesloten in Veenendaal? En dat vanwege tuig dat er een zooitje van maakt en waar niet tegenop getreden wordt? En gaat men alleen die zondag dicht of voortaan elke zondag? Kan me haast niet voorstellen dat een onderneming als McDonalds haar deuren sluit om dergelijke redenen :N
 
Eventueel de burgerking / kfc in veenendaal overwogen?
Kleine kans dat t daar wel zou mogen uiteraard maar het is iig aan de andere kant van de snelweg

Het is niet de McDonald's die ons niet meer wil hebben, het is de gemeente en politie. Dus 100 meter verderop gaan staan zullen ze niet okay vinden.

Nog een kleine update: Heb net telefonisch contact gehad met de McDonald's die ik in gedachten heb, ze staan er voor open om het in ieder geval een keertje te proberen en te zien hoe het gaat. Er zijn me nog wat vragen gesteld hoe de meeting eruit zou zien en dergelijke, dat gaat hij nog even terugkoppelen met de restaurantmanager en dan krijg ik waarschijnlijk morgen een e-mail terug met of het een go of no go is. Indien go kan ik gelijk een topic en fb event maken :)
 
Het is niet de McDonald's die ons niet meer wil hebben, het is de gemeente en politie. Dus 100 meter verderop gaan staan zullen ze niet okay vinden.

Nog een kleine update: Heb net telefonisch contact gehad met de McDonald's die ik in gedachten heb, ze staan er voor open om het in ieder geval een keertje te proberen en te zien hoe het gaat. Er zijn me nog wat vragen gesteld hoe de meeting eruit zou zien en dergelijke, dat gaat hij nog even terugkoppelen met de restaurantmanager en dan krijg ik waarschijnlijk morgen een e-mail terug met of het een go of no go is. Indien go kan ik gelijk een topic en fb event maken :)
Ben wel benieuwd met welke locatie je nu aan het onderhandelen bent.



Die op de markt in Den Bosch zal het zeker niet zijn, die is sinds vandaag gesloten -O-
 
Nieuwe locatie, leuk! Gelijk een reden om weer eens een keer te komen kijken.
 
Good busy!
Maar idd, slap gelul van Veenendaal, althans van de instanties dan (mocht dat echt zo zijn). Elke vrijdag- en zaterdagavond staat het vol met tokkies in hun vet getjoende Golf 2 of afgetrapte Civic, treed daar dan tegen op i.p.v. de MFMM
 
Good busy!
Maar idd, slap gelul van Veenendaal, althans van de instanties dan (mocht dat echt zo zijn). Elke vrijdag- en zaterdagavond staat het vol met tokkies in hun vet getjoende Golf 2 of afgetrapte Civic, treed daar dan tegen op i.p.v. de MFMM
Dat is dus de oorzaak dat de MFFM er niet meer mag komen.... hoe onterecht ook....
 
Het is niet de McDonald's die ons niet meer wil hebben, het is de gemeente en politie. Dus 100 meter verderop gaan staan zullen ze niet okay vinden.

Nog een kleine update: Heb net telefonisch contact gehad met de McDonald's die ik in gedachten heb, ze staan er voor open om het in ieder geval een keertje te proberen en te zien hoe het gaat. Er zijn me nog wat vragen gesteld hoe de meeting eruit zou zien en dergelijke, dat gaat hij nog even terugkoppelen met de restaurantmanager en dan krijg ik waarschijnlijk morgen een e-mail terug met of het een go of no go is. Indien go kan ik gelijk een topic en fb event maken :)

Begrijpelijk dat de McD zwicht onder overheidsinstanties. Wat ik niet begrijp is dat een miljoenenbedrijf haar tent die dag volledig zou sluiten om dergelijke redenen. En dat omdat diezelfde overheden niet kunnen handhaven? Te bizar voor woorden. En kan ik me dan ook niet voorstellen.

Goed dat je een nieuwe locatie geregeld hebt :t
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan