Mfmm mei '09 vanuit het noorden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas geen groningers bij de oude ikea ik ben dus maar naar assen gereden net als nog een paar die ook voor niks naar de oude ikea zijn gereden , gelukkig kwamen daar wel een stuk of tien motoren opdagen , hele aardige mensen trouwens , ben toen maar met hun naar veenendaal gereden , hele weg mooi weer gehad en het was ook wel druk in veenendaal , helaas bijna de hele terugweg regen gehad ik was echt doorweekt maar ik ben toch blij dat ik heen gegaan ben was voor mij een nieuwe ervaring dus de volgende keer ben ik er ook weer bij ook als het weer ietsje minder is.
 
Helaas geen groningers bij de oude ikea ik ben dus maar naar assen gereden net als nog een paar die ook voor niks naar de oude ikea zijn gereden , gelukkig kwamen daar wel een stuk of tien motoren opdagen , hele aardige mensen trouwens , ben toen maar met hun naar veenendaal gereden , hele weg mooi weer gehad en het was ook wel druk in veenendaal , helaas bijna de hele terugweg regen gehad ik was echt doorweekt maar ik ben toch blij dat ik heen gegaan ben was voor mij een nieuwe ervaring dus de volgende keer ben ik er ook weer bij ook als het weer ietsje minder is.


hoho!,
als meneer het nodig vond om om 8 uur te vertrekken ipv 8.15 ;) . Ik, mijn broer en mijn vader stonden er keurig om 5 over 8. Toen om kwart over maar doorgereden naar Assen. Mfmm was echt super! Nooit verwacht dat het zoooooo ontzettend druk zou worden. Weer kon beter, maar we zijn toch niet van suiker? :W

STELLETJE LAFFE GRONINGERS...... :+
 
Kut politie, ga boeven vangen ofzo.

Kut regen, ga ergens anders neervallen.

De megameet viel me wat tegen. Overigens wel weer de bekende gezichten gezien en een mooie sp2.

Tot in september gasten.

Joure-Sneek overigens wel droog asfalt, dus daar de tlr nog ff uitgelaten.
 
hoho!,
als meneer het nodig vond om om 8 uur te vertrekken ipv 8.15 ;) . Ik, mijn broer en mijn vader stonden er keurig om 5 over 8. Toen om kwart over maar doorgereden naar Assen. Mfmm was echt super! Nooit verwacht dat het zoooooo ontzettend druk zou worden. Weer kon beter, maar we zijn toch niet van suiker? :W

STELLETJE LAFFE GRONINGERS...... :+
ik was er ook hoor als grunninger maar assen is voor mij veel mooier vertrekpunt en kom er vaker hahaaha
 
Dames en Heren,
het was me weer een waar genoegen jullie naar de MM voor te mogen gaan. Vooral toen na Apeldoorn die andere groep er bij kwam!!! *O*

Tot september dan maar weer :P
 
Hallo mensen.

Van morgen om 08.00 stonden mijn vader ik en mijn zusje in veendam, maar om 08.10 niemand aanwezig en om 08.15 nog niet.
toen hadden we besloten om door te rijden naar het tankstation de haerst, maar tot onze verbazing reden wij het per ongeluk voor bij en kwamen er te laat achter.
dus al vloekend op de motor, hadden we maar besloten om in 1 stuk door te rijden naar veenendaal.

Daar was het zeker super druk, alleen jammer dat het begon te regenen.

Dus in september ben ik er weer, maar stap dan op in assen en GEEN veendam meer voor ons.
 
Laatst bewerkt:
Weet dat jullie er om 5 over 8 waren heb nog met jullie gesproken in assen , ik had jullie ook al vermeld in mijn eerdere reactie , ik had alleen net als jullie het idee dat er niemand meer op zou komen dagen en daarom ben ik net als jullie maar naar assen gereden , vond het wel net als jullie waarschijnlijk jammer dat de rest heeft afgezegd omdat ze een beetje ( veel ) regen hadden voorspeld .
 
Ach, zo zijn wij ook Robbert en volgelingen net misgelopen in Steenwijk.
Kwamen ze later overigens wel tegen in Zwolle.
 
Mito, je hebt helemaal gelijk, wij waren met ze drieen erg verbaasd dat er niemand in Groningen was.. Maarja, in Assen is alles goed gekomen, een hele belevenis , vooral als je nog maar 300 km kilometers motorervaring hebt.. :] Geslaagd dagje iig! Achja, en die regen, mijn motorkleding is waterdicht bevonden! :+
 
Helemaal mee eens als ik maar even een excuus heb om op de motor te stappen doe ik dat en ik vond het vandaag ook een geslaagde dag zeker als je ook weer leuke en enthousiaste medemotorrijders ontmoet , had zelf mijn regenpak thuis gelaten optimistisch als ik ben dus ik was tot op mijn vel nat ach ja dat droogt vast wel weer op , ben er op de volgende megameeting als ik mij niet vergis op 6 september ook weer bij , ik zal dan wat langer wachten bij de oude ikea.............hoop dat jullie er dan ook weer zijn , ben trouwens geregeld in assen op zondag vlak bij de tt baan daar komen dan bij mooi weer ook veel motorrijders samen beslist de moeite waard om eens heen te gaan , moet helaas vaak werken op zondag maar als ik vrij ben dan ga ik daar altijd even heen.
 
Helemaal mee eens als ik maar even een excuus heb om op de motor te stappen doe ik dat en ik vond het vandaag ook een geslaagde dag zeker als je ook weer leuke en enthousiaste medemotorrijders ontmoet , had zelf mijn regenpak thuis gelaten optimistisch als ik ben dus ik was tot op mijn vel nat ach ja dat droogt vast wel weer op , ben er op de volgende megameeting als ik mij niet vergis op 6 september ook weer bij , ik zal dan wat langer wachten bij de oude ikea.............hoop dat jullie er dan ook weer zijn , ben trouwens geregeld in assen op zondag vlak bij de tt baan daar komen dan bij mooi weer ook veel motorrijders samen beslist de moeite waard om eens heen te gaan , moet helaas vaak werken op zondag maar als ik vrij ben dan ga ik daar altijd even heen.

Enter-toets kapot :?

Met je trillende achterlicht :+ , of ligt ie eraf nu?? :9

die trilt nog steeds vrolijk op de maat van de cilinders mee :Y

Maar zal hem toch maar eens vastzetten :+
 
Jaa, maar of ze van trillende achterlichten opgewonden raken.. :+ Die ben ik nog niet tegengekomen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan