MFMM vanuit Groningen/Drenthe en Friesland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Friesland, kan ik daarmee aannemen dat er vanuit Leeuwarden om uiterlijk 8:00 uur vertrokken word, vanaf de Mac Goutum? Want volgens mij rijden Gijs en Vos ook daarlangs, en wanneer er meer gegadigden zijn uit onze provinciestad, weten die nu ook gelijk hoe laat ze waar kunnen zijn! Half 9 H'veen, 9 uur Steenwijk, 9:45 uur Zwolle, en 10:30 uur Amersfoort... allemaal McDonalds... heeft iemand al een sponsorcontract met ze afgesloten? :P
Met de elfstendentocht van't weekend ervoor denk ik dat we mooie kilometers kunnen maken! :]
Bij deze staat t allemaal in de agenda, tot dan!
greetz, Leon.
full
 
Laatst bewerkt:
Friesland, kan ik daarmee aannemen dat er vanuit Leeuwarden om uiterlijk 8:00 uur vertrokken word, vanaf de Mac Goutum? Want volgens mij rijden Gijs en Jos ook daarlangs, en wanneer er meer gegadigden zijn uit onze provinciestad, weten die nu ook gelijk hoe laat ze waar kunnen zijn! Half 9 H'veen, 9 uur Steenwijk, 9:45 uur Zwolle, en 10:30 uur Amersfoort... allemaal McDonalds... heeft iemand al een sponsorcontract met ze afgesloten? :P
Met de elfstendentocht van't weekend ervoor denk ik dat we mooie kilometers kunnen maken! :]
Bij deze staat t allemaal in de agenda, tot dan!
greetz, Leon.[afbeelding]

Vosje rijdt daar niet alleen langs om 0800 langs, maar 8-) stopt ook wel even bij Mac Goutum
 
8 uur in de ochtend... ik gooi wel een thermosje koffie in de saddlebag! Suiker en melk iemand? :P Tot dan!!
Greetz, Leon.
 
Maar bij de mc verkopen ze toch ook gewoon koffie met donuts enzo????????????

Maar vwb dat sponsor contract denk dak binnenkort ff wat gele M stickers ga regelen ofzo en dan voor gratis koffie lijkt me een goeie
;)
 
mijn naam mag ook achter gezet worden mits een te brakke kop van het feestje de dag ervoor

ik zal wacht bij de shellpomp aan de snelweg zodra ik bos met motorrijders langs zie komen dan sluit ik achteraan
 
Laatst bewerkt:
en zo word de tuf-tuf-club alleen maar groter, heerlijk! allemaal ff op de blote knietjes voor de weergoden, met de wens gelijke weer als vorig jaar, muv de late namiddag svp! ik dank u bidders hartelijk, en tot tufs!
 
moet je dat 3 maand van te voren al invullen op je werk dan???

Ja bij mijn "geweldige" baas wel.
We hebben een beetje last van onderbezetting en als ik dus nu al vrij vraag weet ik in ieder geval cker dat ik vrij ben die dagen tog? En kon ik gelijk de rest van mijn verlof indienen.........
 
Hoi allemaal,
Ga voor de eerste keer mee, heb er nu al zin in.
ik kom uit Sneek, en wil in Heerenveen aanhaken.
Ron
 
Dus Friezen:

Mac Goutum 8:00 uur
Mac Heerenveen, 8:30 uur
Mac Steenwijk 9:00 uur
Shell Haerst Zwolle 9:45
Mac Zwolle 10:00

Het lijkt alsof we niet veel tempo hoeven te maken. Dat scheelt weer rijbewijzen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan