MFMM Veenendaal 8 Mei "de herkansing"

Hoe verder vanaf Bunnik?

  • Over de snelweg.

    Stemmen: 4 28,6%
  • Binnendoor.

    Stemmen: 10 71,4%

  • Totaal aantal stemmers
    14
foto gevonden.. *O*


5700344120_33ae103727_z.jpg


5699772561_74d383727d_z.jpg
 
wat me opvalt dat 9 van de 10 uit ons gedeelte van het forum met een spijkerbroekkie komt aanrijden en die racers allemaal zitten te zweten in het leer haha

foto's zien er wel goed en gezellig uit! ik ben volgende keer ook van de partij!
 
Ik vond het ook een gezellige dag,de spontane toerrit achter Ivo aan van Veenendaal naar Amersfoort was ook leuk.
Ik heb foto`s maar ik krijg ze wel naar photobucket maar niet naar het forum.Bij img komt er copied te staan,ik snap er geen knt van,compjoeters :r :r .

Probeer het van de week nog wel... :W .
 
Laatst bewerkt:
Ik sta er ook een paar keer op, moet ook maar niet meer zo snel schreeuwen dat er geen foto's zijn

5700555752_25da765fdb_o.jpg
 
Ik vond het ook een gezellige dag,de spontane toerrit achter Ivo aan van Veenendaal naar Amersfoort was ook leuk.
Ik heb foto`s maar ik krijg ze wel naar photobucket maar niet naar het forum.Bij img komt er copied te staan,ik snap er geen knt van,compjoeters :r :r .

Probeer het van de week nog wel... :W .

Je doet het goed, maar nog alleen de laatste stappen:

-op photobucket, inderdaad op img klikken. Dan staat er copied.
- dan op motor forum, je bericht tikken en dan doe je CTRL+V. Dan staat in je tekstveld de code om die foto van photobucket te posten.
- In plaats van de toetsen CTRL+V op je toetsenbord, kan je ook je rechtermuisknop klikken en dan "plakken" kiezen.
 
wat me opvalt dat 9 van de 10 uit ons gedeelte van het forum met een spijkerbroekkie komt aanrijden en die racers allemaal zitten te zweten in het leer haha

foto's zien er wel goed en gezellig uit! ik ben volgende keer ook van de partij!

Hier wel een spijkerbroek gemaakt als motorbroek :P
 
Ben sinds zondag gecharmeerd geworden van Sporty's en Lowrider Shovels.
Een 1200 zou ik wel tof vinden.
 
Laatst bewerkt:
als ik volgend jaar mijn Atje heb en een motor kom ik zeker ook kijken!
helaas viel de MFMM dit jaar een maand of 1 a 1.5 te vroeg voor mij
 
Ik vond het ook een gezellige dag,de spontane toerrit achter Ivo aan van Veenendaal naar Amersfoort was ook leuk.
Ik heb foto`s maar ik krijg ze wel naar photobucket maar niet naar het forum.Bij img komt er copied te staan,ik snap er geen knt van,compjoeters :r :r .

Probeer het van de week nog wel... :W .
Das hetzelfde als ctrl-c.

Copy-paste verhaal dus.
Gaat automatisch.

Alleen nog cntrl-V in je post doen, en dan heb je de link.
 
Das hetzelfde als ctrl-c.

Copy-paste verhaal dus.
Gaat automatisch.

Alleen nog cntrl-V in je post doen, en dan heb je de link.

het zal wel weer aan ons ouwe lullen zijnde liggen maar ik snap er ook nog steeds geen ene hout van...... van die computers :N
en ik kan ook nog steeds geen gitaar spelen :?
 
denk dat ik in september wel ga. mijn rug is inmiddels gekraakt en ben weer heerlijk soepel. had last van een thoracale blokkade, of iets in die richting. ben blij dat het weer goed is dat ik weer kan gaan rijden, en bij deze meld ik me vast aan voor de meeting in september :]
 
Mits mooi weer ook aanwezig! Moet toch gek gaan als ik de motor dan nog niet klaar heb :P
 
Zoooowwwwwww ik zie dat jullie het super leuk gehad hebben nou het is jullie gegund hoor :Y ik heb het wel gemist en zekers nog aan jullie allemaal gedacht hoor :Y.
Ik was zelf ziek geworden en kon al bijna niet naar cesar millan ( ben wel gegaan hoor) maar voelde me nou niet bepaald toppie :N
ik heb intussen een mooie leren jas van Held gescoord nu nog een bijpassende broek ;) en dan is deze mama klaar voor de zomer oh en ook nog wat glimmende onderdelen voor de magna kunnen scoren groom nog wel :Y dus binnenkort aan de bak fietsje klaar maken en dan :] :]
:W
 
Ik was er.. Volgende keer (sept.?) zal ik eens op zoek gaan naar dat hoekje met Magna's![afbeelding]

Magna's hoek heb ik niet gezien.. maar wel onze hoek :Y trouwens ik zag je samen rijden met de Flevo-power rangers :+ , en bij A'foort je moter parkeert net voor die van Midnight.

Mss volgende keer maar met ons samen rijden :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan