MFMM Vertrek vanuit Hengelo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet inhalen is niet inhalen toch? Ik neem aan dat iedereen zich daar aan kan houden. Ik schik me wel naar de meerderheid trouwens, alleen snelweg rijden wordt zo saai...

Snelweg is ook saai maargoed met zo'n grote groep binnendoor werkt niet.... Terugweg kan ieder voor zichzelf wel beslissen wat die doet :)
 
Als het nu Zondag regent, wat natuurlijk niet mag want dat hebben we niet besteld.

Zijn er dan mensen die zich op het laatste moment afmelden. Ik kom wel als het regent naar de Tex. Maar ga niet in mijn eentje naar Veenendaal :P
 
Laatst bewerkt:
ik ga mee als het droog is, (voorspelling is 40% kans op 1 mm, dus als het regent dan is het maar erg weinig) en niet te veel last heb van mijn rug en nek
 
Dopneusje en ik gaan ook wel mee! *O*

Met z'n allen heen over de snelweg, en ieder z'n eigen weg terug? Dan kun je nog bochtjes rijden als je dat wilt!

Tot zondag
 
:W Ben d'r ook wel bij. Ja ik zeg dit nu al voor de 3e keer ofzo maar nu ga ik echt wel mee :+

Wat betreft de heenreis, ik wel waar, hoe en wat. Lekker gemakkelijk :o
 
ik zie wel of ik ga, maar acht de kans zeer klein (ja, de kwaak start en rijdt wel :P , maar baasje heeft maybe geen zin ;) , iets te masaal zo'n megameeting :) )
 
ik ben natuurlijk niet van je zijde te wijken. Zou toch niet willen dat je je eenzaam gaat voelen he! =)
Ik heb mijn achterlicht overigens gefixed. Wel met ijzerdraad en soldeerwerk...dus mocht die er alsnog afvallen...
 
ik ben natuurlijk niet van je zijde te wijken. Zou toch niet willen dat je je eenzaam gaat voelen he! =)
Ik heb mijn achterlicht overigens gefixed. Wel met ijzerdraad en soldeerwerk...dus mocht die er alsnog afvallen...
Dan krijg je dus direct een lading ijzerdraad tegen je kop... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan