MFMM Vertrek vanuit Hengelo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het begint erop te lijken dat ik niet met jullie mee rij, of dat ik zelfs helemaal niet kan :o

Ik zit nu nog bij mijn vader in Groningen en ik moet misschien nog dingen doen hier. Ik laat nog wel even iets weten.
 
Ziet er nie best uit voor morgen ;(

Zondag krijgen we vanuit het westen te maken met een weersverslechtering. In de loop van de ochtend bereikt regen de Westkust die zich spoedig over het hele land uitbreidt. De meeste regen lijkt met zo'n 5 mm in het noorden te vallen, terwijl de neerslagsom met circa 1 mm bescheiden is ten zuiden van de grote rivieren. Later op de dag komt de zon in Zeeland weer tevoorschijn aan de achterzijde van het regengebied. De bewolking zorgt voor gematigde temperaturen, want het kwik blijft rond de 13 graden steken. Ook de wind doet weer van zich spreken en neemt in de loop van de middag toe naar (vrij) krachtig, 5 tot 6 Bft uit het noordwesten in het Waddengebied.

Ik zie het.... een duc.....

Denk benzine op :+
 
Laatst bewerkt:
ja inderdaad een duc haha je blijft ermee aan de gang, kheb er nog niet naar gekeken maar wat het ook is onderdelen krijg ik toch niet meer, en was de benzine maar op dan wist ik het wel. Dus sorry ik had er nog wel zoveel zin in.
 
Ziet er nie best uit voor morgen ;(

Zondag krijgen we vanuit het westen te maken met een weersverslechtering. In de loop van de ochtend bereikt regen de Westkust die zich spoedig over het hele land uitbreidt. De meeste regen lijkt met zo'n 5 mm in het noorden te vallen, terwijl de neerslagsom met circa 1 mm bescheiden is ten zuiden van de grote rivieren. Later op de dag komt de zon in Zeeland weer tevoorschijn aan de achterzijde van het regengebied. De bewolking zorgt voor gematigde temperaturen, want het kwik blijft rond de 13 graden steken. Ook de wind doet weer van zich spreken en neemt in de loop van de middag toe naar (vrij) krachtig, 5 tot 6 Bft uit het noordwesten in het Waddengebied. Denk benzine op :+
Ik zeg pak de auto en naar de Ducati Club Races op het TT circuit van Assen....
 
ja inderdaad een duc haha je blijft ermee aan de gang, kheb er nog niet naar gekeken maar wat het ook is onderdelen krijg ik toch niet meer, en was de benzine maar op dan wist ik het wel. Dus sorry ik had er nog wel zoveel zin in.
:? :?

onderdelen zat....
 
Ik ga nie meer mee...

Buienradar voorspeld teveel regen, en na 4 uur slaap voel ik me zowieso al verrot...haha

Veel plezier mensen, ik duik me nest weer in

Hopelijk voor iedereen die wel gaat heeft de buienradar het mis :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan