MFMM vertrekpunt Brabant

was zeer geslaagd mijn eerste keer wel een puinzooi daar zeg! mensen die op de vuis gaan,mensen die stoer willen doen en achter op een andere motor knallen,maar al met al zeer geslaagd, jammer dat ik de groep een beetje kwijt was op het terrein zelf
 
HEy John zet mij en subzero er ook maar bij bij jullie lijstje we komen uit de richting van breda naar de Lucht...vind ik fijne plaats om te verzamelen.
was er afgelopen mei ook, hopen op net zo mooi weer...

Waar was je nou? Volgens mij ben je niet op De Lucht aangekomen... '(

In Veenendaal heb ik volgens mij wel je Ducati zien staan. Heb mijn helm er maar even voor gelegd en een foto gemaakt als bewijs dat ik je toch gespot heb. :Y

Misschien heb je mij ook wel gezien.. zat op de rotonde met mn knie aan de grond achter die R1 aan :P

full
 
hij had zijn stuur helemaal in gestuurd en kwam een banaan tegen(hahahahaha).
nee de weg was rond en dus legt hij hem neer maar kreeg hem nie omhoog omdat zijn voet er nog tussen zat
 
was een mooie ervaring! De eerste keer dat ik in groepsverband reed en op een meeting ben geweest. Nu nog door de duizenden foto's van MF'ers spitten :P . Tot de volgende keer! :W
 
hey barreke..nog beetje genoten? volgens mij was je samen met je meis zo happy als kinders met kerst :]

Ha,
Jazeker, wij vinden het ook een geweldig evenement en genieten er ieder jaar misschien nog wel meer van dan van kerst. O-) :+
Veilig thuis gekomen?
Tot de volgende keer.
Groet,
Barretje en RaceEEF
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal :W

Ik vond het een erg geslaagde dag :+. Alleen erg jammer dat Maurice onderuit ging. -O- Ik hoop dat je niets ernstig hebt en dat je niet teveel schade hebt aan je motor '(
Mocht er iemand een keer zin hebben om een keertje te touren, stuur me dan maar een PM'tje :+ ?

Dennis
 
Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie interesse!

Met mij gaat het vooralsnog goed..... :/
(ben een beetje bang voor de spierpijn morgen)

Ben nog even in het ziekenhuis geweest voor een controle, heb een flink verrekte kuitspier, wat kneuzingen rond mijn schouderblad en een aantal bloeduitstortingen...

Zo optisch is mijn motor er niet heel ernstig aan toe, ga hem toch even goed na laten kijken door de dealer.

Ik hoop dat jullie wel een leuke dag hebben gehad en nogmaals heel erg bedankt voor jullie hulp vanmorgen! *O*
 
Goed om te horen dat je er geen ernstig letsel aan over hebt gehouden!

Die motor komt wel weer in orde met een nieuw hendeltje, dekseltje etc :)
 
Hoi Maurice,
De motor, hoe mooi ook is maar plastic en metaal. Ben blij te horen dat het behalve al die pijn hier en daar, je het er goed van af hebt gebracht. Sterkte met de spierpijn en met het maken van je motor. Snel weer opstappen en rijden he...!!!
 
Hey Ronald en Jan,


Was leuk met jullie terug te rijden, en nog even stukje te toeren.

Jullie hebben allebei geen email vermeld.

Stuur mij anders een mailtje, kunnen we toch nog wel een keer doen, dat toeren?

J.
 
Jij hebt je goed vermaakt zo te zien :]
Was ook wel heerlijk weertje gisteren!
 
Terug
Bovenaan Onderaan