MFMM vertrekpunt Brabant

Zet mij maar op de lijst. Kom met Biglift mee mits het droog is.



Is het niet verstandiger om via de A50/A12 naar veenendaal te rijden ipv via de Lucht (A2)? Kunnen ook nog via A15 richting Tiel en dan via de Grebbeberg ( Rhenen )naar de Mac? Uiteindelijk willen we toch lekker sturen :] en snelweg is nooit mijn doel. |(
BTW 't is maar een voorstel.

Bij de Lucht komen de Brabanders tezamen, dus daar rij ik sowieso over. En daarna kunnen we idd ook naar de A15 rijden en dan bij Kesteren eraf en de N233 blijven volgen.

We zien wel hoe groot de groep uiteindelijk zal zijn, uit ervaring weet ik dat grote groepen elkaar àltijd kwijt rijden als we binnendoor gaan.
Maar zo min mogelijk snelweg heeft uiteraard ook mijn voorkeur :)

Op de terugweg blaas ik wel over de snelweg (het eerste gedeelte rustig, want daar staan ze wss weer te controleren B| )
 
Laatst bewerkt:
Ja, ook ik zal aanwezig zijn, ben van plan aan te sluiten bij de Burger King. Ik kom op m'n Bandit 600 S samen met een vriend van me op zijn gele Buell Lightning XB9S, dus moet wel opvallen.

Tot overmorgen!

en 't wordt praaaachtig weer :) :)
 
Bij de Lucht komen de Brabanders tezamen, dus daar rij ik sowieso over. En daarna kunnen we idd ook naar de A15 rijden en dan bij Kesteren eraf en de N233 blijven volgen.

We zien wel hoe groot de groep uiteindelijk zal zijn, uit ervaring weet ik dat grote groepen elkaar àltijd kwijt rijden als we binnendoor gaan.
Maar zo min mogelijk snelweg heeft uiteraard ook mijn voorkeur :)

Op de terugweg blaas ik wel over de snelweg (het eerste gedeelte rustig, want daar staan ze wss weer te controleren B| )



Ok begrijp het. ik :] gewoon achter je aan
 
Hoi, zet mij er maar bij. Wij komen met 1 motor en 2 personen. Ik kom uit Breda en check in bij de MM. Hoe laat spreken jullie daar af?
 
MediaMarkt bedoelt ie, in Breda :)
Om 8.45 ongeveer verzamelen, 9.00 vertrekken we.
 
hoe laat wordt er doorgereden vanuit BoZ? en vanaf waar
Er is geen verzamelpunt voor mensen uit BoZ. Ik rij vanuit Roosendaal met 2 anderen naar verzamelpunt MediaMarkt Breda. Ik zou zeggen ga met ons mee?
Verzamelen om 08:00-08:15 bij onbemand ANWB tankstation in Roosendaal (tegenover de McDonalds Roosendaal). Om 08:30 rijden we naar MM Breda om daar om 08:45 aan te komen. Vanuit daar vertrekken we om 09:00 naar tankstation de Lucht en dan weer door naar Veenendaal :+
 
Luitjes, tot morgen! Ik heb 3 wekkers gezet, dus dat moet wel goedkomen :+
Wekker 1 => 06:45
full

Wekker 2 => 06:50
full

Wekker 3 => 07:00
full

Ik ga nu maar een filmpie kijken en daarna pitten :Z :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan