MFMMFFMMFMFM 12 mei 2013 verzamel topic Doetinchem->Arnhem

Shuden Ride

MF veteraan
5 jul 2012
1.822
3
Zutphen & Brussel
mfmmffmmfmfm.jpg



Oke mannen.. en vrouwen..

12 mei 2013 is de MFMM weer.

Laten we ons hier verenigen om gezamenlijk door te gassen naar Veenendaal.
Aangezien ik zelf de route niet echt ken en ook geen TomTom heb (voor op de motor) zou het fijn zijn als er mensen zijn die voorop willen rijden en die de route wel kennen.




Vergeet niet om je ook aan te melden in het algemene topic!
MF MegaMeeting I'XIII - 12 Mei 2013



Regeltjes

*Uiteraard binnendoor over de dijkjes en het liefst binnen de in vorderings grens blijven :P

*De mensen vanuit Doetinchem verzamelen bij de McDonald's te Doetinchem en vertrekken om 9.30 richting verzamelpunt in Arnhem.

*De mensen vanuit Arnhem verzamelen bij de McDonald's te Arnhem Gelredome en vertrekken om 10.30 richting Veenendaal samen met de groep vanuit Doetinchem.

*Verzamelen kan op ieder gewenst tijdstip. Zolang je maar voor vertrektijd aanwezig bent.

*Wel is het verstandig om ruim op tijd te zijn zodat je eerst nog even kunt tanken-pissen-roken-koffie drinken. (Geldt niet voor Doetinchem, daar zit de mac nog dicht.

*Bij de McDonald's Gelredome te Arnhem kan je niet tanken. Kom je vanaf het Velperbroekcircuit dan is dit het laatste tankstation dat je tegen komt.
Google Maps

*Zorg dat je motor in orde is (BRAVOK-controle).

*Vertrektijd is vertrektijd. Er wordt dus niet gewacht.

*Geen gerotzooi onderweg. Stunten doe je maar ergens anders.

*Elkaar een beetje in de gaten houden of iedereen mee kan komen.

*Terugweg is op eigen gelegenheid.

*Zonder brokken heen en zonder brokken weer terug. :Y



Foto's en filmpjes

Na afloop kunnen hier alle foto's en filmpjes geplaatst worden
MFMM I'XIII - FOTO TOPIC



Wie rijdt er mee???


McDonald's Doetinchem Vertrek 9.30

cbaas + vriendin
Fumi + 2
Honda rik + 1
mark2009 + 2
MarvinGB + 2
p0ske
Roy "R"
Tamara1985

McDonald's Arnhem Gelredome Vertrek 10.30

Bandje
Boemba5
Braaierd
Dennedin
Greenhopper
honda_mbx80_driver
Jacobse
Jeft
KawaJosh
Kawasaki-Laura + Kawasaki-Peter
Kawasakirider
Kirishima
Kwintus91
luthalia
MarcoV92
Michaelaxe
Mikjeee + 1
ojoeyo
R1CV
Reemster + 1
stoiben + 1 + vader + buurman
TheMetalhead
Tommy1985 + 1
Vip3r
woelders

De teller staat nu op 48
 
Laatst bewerkt:
Topictitel op verzoek aangepast.
O-)
 
Laatst bewerkt:
Je staat er bij. OVB-tjes doen we niet aan. Afmelden kan tot 1 dag van te voren. Op deze manier is er een duidelijker beeld met hoeveel man we zijn. Als iedereen een OVB-tje doet en uiteindelijk niet kan en niets van zich laat horen dan krijgen we een gare lijst.


Dus voor iedereen geldt: geen OVB-tje!! Heb je je opgegeven en je kan niet, geen probleem maar meld jezelf af.
 
Tip, bij het Gelredome richting Elden (niet richting Nijmegen dus), en vrijwel meteen rechts de afslag naar Driel pakken en daar de dijk op duiken. Afrijden tot Wageningen en daar het pontje pakken, of naar Rheden rijden. Wel oppassen voor de popo, je mag er maar 60 km/h en met mooi weer staan ze er redelijk vaak :P
 
Je staat er bij. OVB-tjes doen we niet aan. Afmelden kan tot 1 dag van te voren. Op deze manier is er een duidelijker beeld met hoeveel man we zijn. Als iedereen een OVB-tje doet en uiteindelijk niet kan en niets van zich laat horen dan krijgen we een gare lijst.


Dus voor iedereen geldt: geen OVB-tje!! Heb je je opgegeven en je kan niet, geen probleem maar meld jezelf af.

Top!
 
Let op, ik heb de tijden aangepast.

Dit omdat de mac in Arnhem pas om 10.00 uur open is. Met deze nieuwe tijdstippen (zie startpost) zal de groep vanuit Doetinchem rond 10.00 uur aankomen in Arnhem zodat ook zij nog naar het toilet kunnen en koffie kunnen nuttigen alvorens we gezamenlijk naar Veenendaal rijden, om 10.30 uur.

De mac in Doetinchem is namelijk ook pas om 10.00 uur geopend dus de groep die daar verzameld zou daar geen gebruik kunnen maken van het toilet en restaurant. En ook niet in Arnhem omdat we anders dan al gelijk weg zouden rijden. Dit lijkt mij beter voor beide partijen.
 
Hey Roy! Haha misschien niet incontinent. Maar ik dacht dit is wel net zo netjes voor als er ook nog mensen gaan aansluiten die verder in de Achterhoek wonen. :9

Hopelijk krijgen we een grote groep bij elkaar!
 
ik wil bij Arnhem aan haken alleen ben ik 25kw is dat een probleem voor jullie?
 
Doe mij maar in het lijstje van arnhem.
Moet even kijken met welke motor ik ga.

Als ik met de honda mb80 ga, meld ik me af(gaat iets te traag denk ik :+ )
Maar het zal wel de 600 worden.

Tot 12 mei *O*
Gelukkig is het dan iets warmer dan nu.
 
Laatst bewerkt:
Dis wel weer mooi op tijd!

Ik heb nog geen motor maar zet me er maar bij (arnhem) :) komt vast goed.

mn chicky is dan wel ongeveer uitgerekend dus effe afwachten wat dat betreft. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan