MFMW NJB&BBQ

Low Profile

MF veteraan
10 sep 2004
1.760
0
Provincie utrecht
Motor-forum motor weekend nieuwjaars borrel en BBQ

Voor huidige, nieuwe en oude deelnemers.
De 2018/2019 borrel is dit jaar in Hardenberg op 9 Februari 2019.

Adres op aanvraag in de app-groep of hier via pb.

Voor de koks, aanvang vanaf 09:00
Voor de niet koks aanvang vanaf 16:30

Slaap plekken genoeg, maar eigen slaap atributen meenemen. Geen garanties op een bed of bank, met uitzonderingen van een echt goede reden.

Aanmelden uitsluitend via dit topic ivm overzicht van de deelnemers.

Kosten worden een week voor deelname bekend gemaakt, dit word berekend naar kosten, gedeeld door de deelnemers. Na dit termijn afzeggen, betekend meer vlees en drank voor de rest.

Graag ook aangeven of je blijft pitten of gewoon wakker blijft tot de volgende ochtend, dit ivm ontbijt.

Let wel, we wonen in een woonwijk geen aso gedrag, dit betekend direct vertrekken.
Graag ook netjes parkeren, beter iets verder dan aso en dat we ruzie met de buren hebben.

Als je wilt zitten, een eigen stoel mee als je met de auto komt, dan kunnen mensen die als bikkels met de motor komen, ook zitten. Mits niet iedereen met de motor komt is er parkeer gelegenheid voor de motor op eigen terrein.

ik zal proberen de deelname zo goed als mogelijk bij te houden.

Low Profile en chocola

DEELNEMERS:
1Low Profile
2Chocola
3Johan
4Flooriz
5Optimum
6Renew
7Channie83 kok ovb
8V fred s kok
9Abe
10Sjimmie
11Kingcoder
12Dondalton
13Blihi
14Kevjan+1?
15Aad zonder MFnickname
16Leo d
17Niksweerd kok ontbijt
18Egj ovb
19Eddytoo
20Flowergril
21GI-jane
22-23-24FastFriend +2 ovb
25 Hansss
26-27Wendy en Ted
 
Laatst bewerkt:
Ook maar even aanmelden :P

Ik kom graag vanuit 't Brabantse land even die kant op om de Winter-BBQ van Hét MF-Weekend mee te kunnen maken!!
 
Gevonden. Voorlopig is het een maybe. Ik moet nog een cursus geven maar ken de datum nog niet.
Zal nog eens goed moeten overwegen want het is ditmaal wel heel ver rijden.
 
Laatst bewerkt:
Ow jeej, jij durft al die aso motor rijders bij je thuis te laten komen :P
Ik mis wel een vinkje "bij deelname ga je akkoord met de algemene voorwaarden en huisregels"

Ik vind de BBQ's alttijd erg gezellig, maar een ritje van 200 km is me net te ver.-O-
 
Ow jeej, jij durft al die aso motor rijders bij je thuis te laten komen :P
Ik mis wel een vinkje "bij deelname ga je akkoord met de algemene voorwaarden en huisregels"

Ik vind de BBQ's alttijd erg gezellig, maar een ritje van 200 km is me net te ver.-O-
Ik zal hetzelfde moeten zeggen, Het is hier ruim 300 km enkele rit...
 
Net zoals tijdens de andere jaren: Als er iemand uit de regio 's-Hertogenbosch / Eindhoven met me mee wil rijden dan hoor ik dat graag :P
 
Ow jeej, jij durft al die aso motor rijders bij je thuis te laten komen :P
Ik mis wel een vinkje "bij deelname ga je akkoord met de algemene voorwaarden en huisregels"

Ik vind de BBQ's alttijd erg gezellig, maar een ritje van 200 186 km is me net te ver.-O-

Tsss. vanuit Eindhoven is het nog 2 km verder...
 
Terug
Bovenaan Onderaan