MFOost #108 'Sambal bij?'''

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Realer]

Dat hoor je telkens weer. Zijn vandaag wezen autoshoppen met hoofdreden om te kijken hoe het zitcomfort is.
Op dit moment staat de BMW 1xx op plek 1, de Seat Leon sfi op 2.

Mitsubishi Lancer Wagon viel af wegens gebrek aan beenruimte! En dat voor zo'n redelijk grote auto. :?

[/Realer]
de 1 serie is vóór wel ruim, (been)ruimte achter is niet royaal, kofferbakruimte is kleiner dan van Golf IV, de 1 zal ook stukkie stiller zijn dan de Leon.

Leuk om te weten: de 1 op 17" en incl sportonderstel kent geen spoorvorming, denk dat de Leon dat wel kent op 17" (mijn Golf IV met sportonderstel en 17" blabla kende dat iig wel)

als de wereld alleen maar Leons en 1 series zou kennen, wist ik wak zou kiezen
 
Laatst bewerkt:
de 1 serie is vóór wel ruim, (been)ruimte achter is niet royaal, kofferbakruimte is kleiner dan van Golf IV, de 1 zal ook stukkie stiller zijn dan de Leon.

Leuk om te weten: de 1 op 17" en incl sportonderstel kent geen spoorvorming, denk dat de Leon dat wel kent op 17" (mijn Golf IV met sportonderstel en 17" blabla kende dat iig wel)

als de wereld alleen maar Leons en 1 series zou kennen, wist ik wak zou kiezen

[Realer]
Daarom staat de BMW ook op 1.. :Y
Heb trouwens nog in geen van twee gereden, dus dat eerst maar eens roggelen..
[/Realer]
 
Vang als je eens een neus zware auto wil sturen probeer dan de vorige generatie S6 met V8, dat blok hangt voor de vooras.....
 
[Realer]
Daarom staat de BMW ook op 1.. :Y
Heb trouwens nog in geen van twee gereden, dus dat eerst maar eens roggelen..
[/Realer]
zo'n proefvlucht proefrit maakt veel duidelijker, veel plezier alvast ! (dat geldt ook voor de Leon)
 
En dan vind ik het nóg niks.
Net als dat ik ook niks met Ferrari heb.
Ook al zou ik er mee rijden, het blijft een Ferrari en doet me he-le-maal niks.


Een Ferrari is een ervaring maar een Porsche vind ik ook leuker die presteert minstens zo goed maar dan zonder de drama ,, en het potentieel is veel beter te benutten.
 
Vang als je eens een neus zware auto wil sturen probeer dan de vorige generatie S6 met V8, dat blok hangt voor de vooras.....
"schoonpaps" had zo'n voertuig, ding heeft iig nog 4wielaandrijving om de zware neus te "compenseren", die kreeg je nog wel redelijk de hoek om.

De gewone A6 vergelijken met bijvoorbeeld de Volvo S80 maakt ook wel duidelijk dat Volvo nog heeeel veel te leren heeft met voorwielaandrijvers.. maw, "doe" mij dan ajb de A6
 
"schoonpaps" had zo'n voertuig, ding heeft iig nog 4wielaandrijving om de zware neus te "compenseren", die kreeg je nog wel redelijk de hoek om.

De gewone A6 vergelijken met bijvoorbeeld de Volvo S80 maakt ook wel duidelijk dat Volvo nog heeeel veel te leren heeft met voorwielaandrijvers.. maw, "doe" mij dan ajb de A6
[Realer]
Volvo's zijn sowieso meer afgeveerd op comfort, daar hoor je ook niet de bocht mee in te zeilen, daar moet je lekker rustig mee genieten van het landschap...
[/Realer]
 
Een Ferrari is een ervaring maar een Porsche vind ik ook leuker die presteert minstens zo goed maar dan zonder de drama ,, en het potentieel is veel beter te benutten.
naar mijn idee een onzinpost DJ, Porsche's 911 zijn pas vanaf model 964 een beetje van dat kutkeverimago af kunnen komen, voorgaande modellen waren dramabakken die alleen door zeer ervaren piloten beheersbaar waren
 
En dan vind ik het nóg niks.
Net als dat ik ook niks met Ferrari heb.
Ook al zou ik er mee rijden, het blijft een Ferrari en doet me he-le-maal niks.

Ik heb verder ook niks met auto's....geen enkele.
Maar af en toe een splinternieuwe bak rijden, vink wel leuk.

Auto's worden hier gekocht door de directie :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan