MF'ster Chantay in de Kickstart

Triker

MF veteraan
14 mei 2002
1.077
0
Renkum, Waddinxveen
Sla ik de Kickstart open, zie ik opeens een bekende (eigenlijk meerdere bekenden) in de Kickstart staan. Een van die bekenden, die in de nieuwe Kickstart staat is Chantay. Altijd leuk om bekende koppen terug te vinden in publicaties.

kickstart.jpg


Maar volgens mij zitten er op dit forum nog wel meer mensen die in een motorblad hebben gestaan!!! Iemand nog voorbeelden??
 
Ben je op de motor weg, krijg je allemaal smsjes van e.o.a. knakker ;) dus ff stoppen en kijken en bij de volgende benzinepomp eerst even binnen wezen kijken :P
 
Sla ik de Kickstart open, zie ik opeens een bekende (eigenlijk meerdere bekenden) in de Kickstart staan. Een van die bekenden, die in de nieuwe Kickstart staat is Chantay. Altijd leuk om bekende koppen terug te vinden in publicaties.

(Afbeelding)

Maar volgens mij zitten er op dit forum nog wel meer mensen die in een motorblad hebben gestaan!!! Iemand nog voorbeelden??

Verbaast me dat ze geen bekeuringen uitdelen.rokers wheelies..de politie is toch op dreef zoals ik weer ondervonden heb..Bedankt trouwens..Binnenkort loop je als voetganger nog te hard en krijg je flitspalen voor voetgangers..

En een amerikaans onderzoek wat uitwijst dat flitspalen voor voetgangers niet werken.....



ze lopen er gewoon omheen moet je dit zien op de alkemade laan in den haag ..wat je allemaal wel ziet op de trapfiets...


full
 
NitroMax schreef het volgende:[/b][/url]Oh ? Waar en heb jij dat blad ?

btw, die foto in mijn icoontje die jij gemaakt hebt is toch beter gelukt dan die foto van jezelf :P :9 ')

LOL, zodra ik weer een keer je kant op kom dan zal ik h'm mee brengen ;) Altijd leuk voor het archief ;)

tja, dat icoontje van mij :( *D
 
Laatst Annemieke RaceAlien tegengekomen in het 'wild' en wat gekletst, geldt dit ook als spot? :Z :? O-)
Ze had geen sticker, noch kenteken, zij liep nl. naar en in een vliegtuig.
 
Een van onze bestuursleden, KawaMaus, staat in de huidige KicXstart als testrijdster bij
vrouwen testen de 600 Supersports
"Over mannen gesproken..."
 
Terug
Bovenaan Onderaan