MFWeekend 2019 - Voorrijdweekend

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.490
178
Oss
zie MFWeekend2019

Het voorrijden. Héél vervelend om te doen maar dappere helden offeren zich op, geheel onbaatzuchtig voor de mfweekend community. Omdat IEMAND het moet doen. Nee dat is niet leuk. Het is verschrikkelijk. Een opoffering.

Datum: 2 tot en met 5 mei

Wil je mee? Maximaal 10 personen; MFWeekend voorrijders gaan voor, dan MFWeekend routemakers of deelnemers

Maar goed.

Deelnemers:
In de bijlage: Routevoorstel:

- MFW19-1 (heenreis, donderdag)
- MFW19-2 (dag 1, vrijdag)

Ontbreekt nog
- dag2, zaterdag
- terugreis, zondag

Alles nog open voor discussie he!
 

Bijlagen

  • MFW19.gpx
    1,4 MB · Weergaven: 10
Laatst bewerkt:
tis vreselijk... je moet alles proeven, uitvogelen waar het ijsje het lekkerste is, de koffie te hachelen
waar is er plaats voor 50 personen en waar vlucht je heen als dat te druk is? (die informatie geef je vervolgens NIET prijs natuurlijk)
de leukste routes uitvogelen, en hoe je het eerst weer bij het hotel bent voor het eerste biertje en het beste parkeerplekje...
pfff... niet weer he...


*O**O**O**O**O**O*


:]:]:]:]:]
 
ja en om die leukste routes te vinden, moet je eerste alle STOMME routes rijden....bah bah
 
Lijkt me ook wel weer een keer leuk, vond het voorrijden stiekem de vorige keer dat ik erbij was leuker dan het weekend zelf haha :P
Ligt er wel sterk aan welk weekend dat het gaat worden.
 
Lijkt me ook wel weer een keer leuk, vond het voorrijden stiekem de vorige keer dat ik erbij was leuker dan het weekend zelf haha :P
Ligt er wel sterk aan welk weekend dat het gaat worden.
Het is gepland en geboekt dus dat staat vast!
 
poeh net een weekend waar een bbq met vrienden geplanned is die heel moeilijk op 1 datum allemaal kunnen.. nu moet ik een keuze gaan maken...
Naja mochten er anderen zijn die graag mee gaan meld je dan, dan is het vol en is de keuze voor mij gemaakt :P
 
Ja vind het wel jammer, maar die afspraak stond al. Dus hoe leuk ik het voorrijdweekend ook vind, de vrienden met wie die afspraak al stond zie ik ook al niet zo bijzonder vaak meer, dus gaan die nu voor. Ik zie jullie in juni wel :)

En zojuist de kozijnenboer gebeld dat ze voor 8000 euro aan werk hebben, en een offerte aangevraagd voor een schutting en grondwerkzaamheden, dus extra motorweekendjes zijn dan een kostbare zaak :')
 
Scammie toegevoegd aan de deelnemerslijst!
 
Het voorrijden zit er weer op. Man wat een werk. Hagelbuien, pechgevallen, gladde bandjes, we hebben alles weer gezien. En natuurlijk al die restaurantjes voorproeven. Echt geen pretje hoor dat voorrijden :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan