MG Griso rijders

lapo

Die hard MF'er
13 okt 2007
576
0
56
#51
Guzzi titanium dempers met een sport ecu. Maar waar is je lambda sensor verstop dan?
En je tussenbochten zijn ook weg. Heb je misschien een foto van de zijkant?

De voorbochten blijven standdaard incl de balanspijp en de lambda sensor wordt uitgeschakeld. Schijnt niet te corresponderen met die nieuwe ecu.
 

lapo

Die hard MF'er
13 okt 2007
576
0
56
#55
Heb je een piccie van jouw helse machine. haha?
We zitten wel in een Griso-topic maargoed dan blijft dat ook in de lucht. Die grijze Ballabio is dus mijn motor, niet die met dat korte uitlaatje.
 
24 aug 2009
3
0
43
#57
Ik heb sinds april een Griso 1100 en hij bevalt super.
Ik heb heel toevallig vorige week in de Eifel een Griso 850 in "het wild" gezien
 
22 mrt 2005
42
0
46
Heerde
#58
Gefeliciteerd!

Rij zelf sinds april 2006 een Griso, en heb er inmiddels al 46.000+ km op staan. Zonder problemen, op een scheurtje van een brandstofleiding in de tank na. Ben er super tevreden mee. Ik ben ermee in verschillende landen in Zuid-Europa geweest, dus op vakantie gaan wil ook wel met de Griso. Vooral het rijden in de bergen is een feest met het ding :9~
 
18 nov 2009
1
0
#60
Hoi Piotr , als ik me niet vergis staat die griso van jouw nu bij HUYBERS MOTOREN
in schijndel (zag het op marktplaats). Ik ben best wel geintersseerd in die bike .
Kan je me zeggen oftie helemaal in orde is ?
 

ArjanAnimal

Die hard MF'er
1 dec 2009
265
0
34
Groenlo
www.thebigbangtheory.eu
#61
Supergave bike!!! Je ziet ze helaas nooit op de weg, terwijl het echt een mooie motor is (vind guzzi zelf niet veel aan verder).. Heb afgelopen zomer deels doorgebracht op een Griso 1100 (geleend van een vriend). Ondanks het feit dat ik mijn rijbewijs pas een maand had, kon ik er vrij goed mee overweg. Midden Duitsland was goed te doen in ieder geval... Oftewel, als ik er al op kan rijden zonder ervaring... tis gewoon een goede motor!
 

FastFriend

MF veteraan
13 dec 2002
6.363
0
54
Heerhugowaard
#62
kleine Kick....


heb geen Griso centjes, dus een V11



wél veel lol ermee, Le Mans kuip gedemonteerd, SB stuur erop.
beetje Ballabio uitstraling nu.
moet binnenkort groot onderhoud plegen, misschien dan wel JPS kleuren
zoiets als die nieuwe Norton Commando, mooie uitstraling :9~
 
1 jan 2007
7.255
0
42
#63
JFJ heeft even geen solo fiets meer. Wel geinteresseerd in een Griso. Zijn er nog aandachtspuntjes waar ik rekening mee moet houden buiten dat ze haast niet te vinden zijn?
 
28 dec 2009
51
0
#67
Griso!
Prachtige bike inderdaad. Alleen de prijs is wat aan de hoge kant. :(
Maar zou hem heel graag willen kopen. Alleen is het niet echt een beginnersfiets lijkt mij!
 

ArjanAnimal

Die hard MF'er
1 dec 2009
265
0
34
Groenlo
www.thebigbangtheory.eu
#68
Griso!
Prachtige bike inderdaad. Alleen de prijs is wat aan de hoge kant. :(
Maar zou hem heel graag willen kopen. Alleen is het niet echt een beginnersfiets lijkt mij!
Hij is duur, maar ja.. Het blijft Europees, altijd duurder dan Japans spul. Echt een beginnersfiets is het niet nee, maar wat zegt dat? Het is een vrij felle motor, maar niet op een onhandelbare manier. Als je als beginner de kans hebt, zeg ik.. gewoon doen.. :]
 
22 mrt 2005
42
0
46
Heerde
#69
Hierbij een foto van mijn Griso, zomer 2009 bovenop de Nassfeldpas op de grens met Oostenrijk en Italie. De mijne is van 2006, en inmiddels staat er plm. 46.000km op, zonder problemen. Ben erg content met deze fiets, en heb er al veel landen mee bezocht. Blijf er dus nog wel een tijdje op rijden.

 

ZarD

Rookie
10 okt 2008
16
0
35
Den Helder
#70
Beste Griso Rijders.

Ik rij zelf een BMW R1200S en zou er graag een griso 1100 bij willen.
Kan iemand mij zijn ervaringen delen over hoe de cardan loopt en hoe het achterop zitten op deze motor bevalt?

De foto van de Griso met De QD uitlaat ziet er echt goed uit!

Hoor graag van jullie?
 
22 mrt 2005
42
0
46
Heerde
#71
Heb geen problemen met de cardan ondervonden, en moet zeggen dat ik ook geen overdreven cardan reacties ervaar. Heb er nu 49.000+ km op staan, zonder problemen. Afgelopen weekend weer een lang weekendje Cochem gedaan, en ik mag er nog steeds met veel plezier op rijden.

Achterop zitten is minder. Voor een toertochtje van plm. 200km is het wel te doen. Langere tochten en zeker meerdaagse touren is echter af te raden, daar is de fiets minder geschikt voor.

Hieronder nog een foto met bepakking, samen met de Monster van mijn vriendin:

 

ArjanAnimal

Die hard MF'er
1 dec 2009
265
0
34
Groenlo
www.thebigbangtheory.eu
#72
Hey, wie was die Griso rijder (met zijspan!!!) die vrijdag in Groenlo over het terras kwam? Mijn kameraad en ik waren net terug van een rondje touren en hij had toevallig ook zijn Griso bij zich, stond naast het terras. 2 Griso's in één straat, wanneer maak je dat nou mee..?!

@ ZarD: zelf had ik wat moeite met lage snelheid, kleine bochtenwerk. Dan loopt ie wat minder soepel. Maar dat kan ook aan kijn rijervaring liggen, had mijn rijbewijs toen nog maar een maand. Maar mijn maat zegt hetzelfde, dus.. ach, alles went... ;)
 
Laatst bewerkt:
1 jan 2007
7.255
0
42
#73
Die ken ik wel. Die is gebouwd onlangs door Theo Lamers motoren. Op hun site staan ook nog wel foto's.



Ik weet dat toevallig, want dit wereldje is niet zo groot. Dit is de mijne:

 
Laatst bewerkt:
1 jan 2007
7.255
0
42
#75
Ja, dat is hem, haha wat een ding, die voorband.. :)

Er staat trouwens een mooie Griso in de verkoop...
http://motoren.marktplaats.nl/motor...4oPBb5bcXv1RG0PD79/cPIYCXug==&fta_ind=17&fs=1
Is mooi, ja en nee.. Over die voorband dan he, de combi vind ik ook :9~ Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind zo'n voorwiel ophanging niet mooi. Het trekt de motor uit zijn verband wat in dit geval nog wel meevalt, maar de kerncentrale waar hij aanhangt is me echt te veel. Verder heeft een autoband op het voorwiel een verschrikkelijk spoorzoekend effect waar je op de snelweg flink van kan schrikken. Dat heb ik met de originele motorband geen last van. Nadeel, hij slijt hard wat me jaarlijks een bandje kost.
 
Laatst bewerkt: