MHE KUT zaak!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

booze_lets_cruise

Banned User
4 aug 2005
195
0
Wat een fucking kutzakken zijn dat bij motorhuis Eindhoven.


Hier een waarschuwing aan alle Mf'ers, koop NOOIT wat bij die kuthomo's


Ik had een nieuwe kettingset besteld voor m'n motor. Hij zou dinsdag binnen zijn...ik bellen, zou woensdag pas binnen zijn...weer bellen, zou donderdag pas binnen zijn...nog een keer bellen...het was binnen, nou goed ik dus naar die motorzaak... om die kettingset op te halen...


Ik had al 25% aanbetaald, want anders willen ze het niet voor je bestellen....aan de telefoon zeiden ze me dat de prijs 135 euro was....dus ik moest ik 25 euro aanbetalen.


Kom ik bij die homo's aan...zegt die dikke kale klootzak achter de balie dat het dan 158 euro is dat ik moet betalen.

Ik zeg dat Jasper (die kale kut flikker die ik aan de telefoon had) me had gezegd dat de prijs 135 euro was....en hij zei niks over BTW dus dan neem je toch aan dat dat inclusief is.

Nou die kale kloot zou het even uitzoeken en belt Jasper op en die zegt natuurlijk dat hij had gezegd "ex btw"

Ik zeg dat Jasper een fout maakte en dat ik daar niet voor moet boeten, voor 158 euro had ik ergens anders wel goedkoper kunnen halen!

Ik wil m'n geld terug maar die dikke kut mongool wil m'n aanbetaling niet teruggeven, wel wil ie "water bij de wijn" doen door de BTW te delen.

Fucking klootzakken ik had nog een olie filtertje nodig maar die kan ie in z'n dikke vuile kont steken!

KOOP NOOIT bij die vieze homo's!!!

Mij zijn ze als klant iig kwijt. :r


fucking smeerlappen.
 


luister ik probeer julie alleen maar te waarschuwen, ik zag iig gelukkig dat er een paar klanten de winkel uitliepen omdat ik in discussie ging met die lul, ze vonden wel dat ik gelijk had denk ik.... ik hoop dat ze falliet gaan die strontzakken., serieus
 
helemaal gelijk in.
Had van te voren eens op mf gekeken, er staan trouwens al de nodige negatieve verhalen over deze zaak op het www


ja je hebt gelijk, eigen stomme fout natuurlijk, maar ik dacht dat er bij onderdelen bestellen nu niet zoveel fout kon gaan eigenlijk.


Ik hoop trouwens dat het past want een bonnetje gaf ie ook niet mee |(
 
Begrijp ik het nu gewoon niet of zou je de ketting kopen voor 135e (min aanbetaling dus 110) en incl btw blijkt ie duurder te zijn. Miscommunicatie dus (foutje van hun kant indien die 'homo' het verkeerde bedrag heeft genoemd). Jij wil al je geld terug, krijg je niet. Maar ze willen de btw betalen voor je. Dan ben je toch terug bij af? 158-btw is 135? 135-aanbetaling is 110. Conclusie: fout opgelost? Correct me if i'm wrong.

Greetz

edit: nee ik begrijp het inderdaad niet |(
 
Laatst bewerkt:
Begrijp ik het nu gewoon niet of zou je de ketting kopen voor 135e (min aanbetaling dus 110) en incl btw blijkt ie duurder te zijn. Miscommunicatie dus (foutje van hun kant indien die 'homo' het verkeerde bedrag heeft genoemd). Jij wil al je geld terug, krijg je niet. Maar ze willen de btw betalen voor je. Dan ben je toch terug bij af? 158-btw is 135? 135-aanbetaling is 110. Conclusie: fout opgelost? Correct me if i'm wrong.

Greetz


ik wil die kettingset voor de prijs die me was belooft.
Ik had hem ook bij groen motoren kunnen halen, voor 120
 
Begrijp ik het nu gewoon niet of zou je de ketting kopen voor 135e (min aanbetaling dus 110) en incl btw blijkt ie duurder te zijn. Miscommunicatie dus (foutje van hun kant indien die 'homo' het verkeerde bedrag heeft genoemd). Jij wil al je geld terug, krijg je niet. Maar ze willen de btw betalen voor je. Dan ben je toch terug bij af? 158-btw is 135? 135-aanbetaling is 110. Conclusie: fout opgelost? Correct me if i'm wrong.

Greetz

Bijna goed Jazzy..Ze willen die BTW DELEN. Dus hij is altijd nog iets duurder uit dan wat blijkbaar was afgesproken.
 
Zijn idd een stel fl.... sorry, oplichters
Ik kocht op de beurs een dvd'tje van die lui, moest hem eerst betalen en dan zouden ze hem opsturen. 20,- euri is een redelijke prijs dacht ik dus ik heb die lamzakken de centen gegeven.
Na een weekje lag er idd een envelopje met daarin een....COPIE!!! :( :( :( :(

Mot je daar dan 20 euro voor lammeren :N :N :N :N

OPLICHTERS!!!!!


Ik ben er ook met m'n zwager geweest voor een motor, maar 90% van wat daar staat zijn schadebakken met terug geschroefde km standen.

Een vriend van me kocht daar een jaar geleden een "schadevrije" motor
M'N REET, dat ding had op allebei z'n kanten gelegen. Ze namen hem wel terug voor een andere van hetzelfde jaar maar hij mocht wel 1500 bij betalen



Leuke gasten daar, ik ben het eens met de topic starter en hoop dat ze snel over de kop gaan zodat ze niet nog meer mensen besodemieteren :( :(
 
Zijn het echt homoseksuelen of enkele kutflikkers?
Wat een paradoxaal woord trouwens, kutflikker.

Ohja en ff meeleven: '(

Edit. Zo een gekopieerd dvd'tje dat kan niet. Ik zou m'n geld terug eisen of anders politie en stichting varken (of hoe heet die anti piraterij stichting?) erbij
 
Zijn het echt homoseksuelen of enkele kutflikkers?
Wat een paradoxaal woord trouwens, kutflikker.

Ohja en ff meeleven: '(
Erger nog: ze zijn ook nog dik. En mongoloïde. Da's pas erg.

@TS: Ik zou het stukje proza, jouw openingspost dus, gewoon doormailen naar MHE. Ongetwijfeld dat jullie er dan vlotjes samen wel uit komen. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan