MI2 stunt: Al rijdend naast je motorhangen..

BertV

Hant ghemaect
21 mei 2001
11.492
6
Amersfoort
Dus met twee benen aan 1 kant, voor de grapjassen...
Nadat ik de film MI2 had gezien zat ik maar met 1 ding in mijn hoofd.

DAT ZIET ER STOER UIT!!!, dat kan ik ook.

Toen ik het postte op motornet.nl reageerde een figuur die dat ook had geprobeerd maar die had met het weer opstappen per ongeluk aan z'n gashandle gedraait... hehehe! Weg motor, berijder op de grond.

Een hele tijd hield dit verhaal me tegen, maar nu ik Limb Bizkit's MI2 Theme draai krijg ik weer die kriebels

Wie gaat mij dit NU afraden :)
 
Ik zou het ook niet doen! Alleen als je een oude motor hebt, en een HEEL dik/goed leren pak! :)

Ik heb wel op een paar video's een stunt gezien dat men achter hun eigen motor hangt, dus met de voeten schurend over de grond.

Lijkt heel moeilijk, maar is het niet. Als de snelheid er maar goed in zit, dan zorgen de gyroscopische ( :? ) krachten er wel voor dat alles goed (rechtdoor) gaat!

Maar ik zal er toch mee uitkijken!
 
Het kost zo veel geld als het misgaat... :(

Maar als je naast je motorhangt dan leun je half op je zadel.

Een te grote afstand tussen jouw en je fiets houd je niet, en ik dacht aan zo'n 80 km/u.


Ik heb ook verhalen gehoord dat de stuntman in die film rolschaatsen aanhad, maar dat lijkt mij niet nodig?
 
Ja, en dan heb ik in mijn achterhoofd:

Ohjajoh maakt het niet uit of ik onderuit ga.

- Ga ik onderuit wordt het filmpje alleen maar beter :)
 
8844? wasda?
ps bert: je bent toch niet echt zo gek hoop'k?
Jij leek me nog ietwat 'normaal' met je fiets.. of ben'k verkeerd?
 
Heb je helemaal goed, maar als je je wat zekerder gaat voel op je fiets ga je gekken dingen (willen) doen.

Zal psychologisch wel verklaarbaar zijn:
Voor zelf en anderen bewijzen dat je goed bent of zo... :)

Ik zoek nu rustige weggetjes op om te gaan staan op m'n stepjes ed...

hehehe...
 
Dat doe ik soms wel ja..gewoon gaan staan op mijn stepjes...

Op huidige motor wat moeilijker, die is super nerveus op het voorwiel (kenners weten dat wel)
 
was er moeilijk aan rechtstaan op je pedaaltjes? of bedoel je ondertussen nog eens bochtenwerk doen ofzo?
 
Ik denk dat ik persoonlijk eerst zo oefenen op een MT of zoiets dergelijks, met een goed maar niet te duur pak ... want dat gaat ook kaduk als het fout gaat !
 
Ik zeg DOEN!!!!!!!!!!

ps: ik weet voor een redelijk bedrag nog wel een heilige die je kan inhuren voor je begrafenis!

 
Denk niet dat dit een levensbedreigende "stunt" is... eerder een bankrekening bedreigende...
 
Je kan altijd nog om een kerkelijke bedrage vragen!

Ik heb trouwens nog zo'n acceptgiro op tafel liggen...
 
Op huidige motor wat moeilijker, die is super nerveus op het voorwiel

euh... ik denk dat het voorwiel niet van toepassing is bij het wheelien.

Gewoon rijdend staan met 80 km/u is voor mij al een drempeltje hoor!
 
Pardon..?? Staan met 80?? Dat doe ik zelfs wel eens.. nog iets leuks.. op je tank gaan zitten en dan keihard gas geven en een burnout houden..

Deed ik ook veel, toen ik nog een andere band had achter..

Die andere band was iets ronder dan die je nu hebt? ;)
 
Pardon..?? Staan met 80?? Dat doe ik zelfs wel eens.. nog iets leuks.. op je tank gaan zitten en dan keihard gas geven en een burnout houden..

Deed ik ook veel, toen ik nog een andere band had achter..

Ik zit altijd op mn tank ;)
 
Laatst bewerkt:
tijdens wheelies, ga ik meestal achterstevoren op mijn buddy zitten terwijl ik mijn tanden poets


( jenever modus)
 
Terug
Bovenaan Onderaan