MIB 20 mei!!!

zo weer thuis, was gezellie mensen met als klap op de vuurpijl een politie controle op de terugweg. (was ff bang gezeur te krijgen met me stikker en me geen officiele 25kw motor :X )
 
zo weer thuis, was gezellie mensen met als klap op de vuurpijl een politie controle op de terugweg. (was ff bang gezeur te krijgen met me stikker en me geen officiele 25kw motor :X )
ja was wel weer spannend ff :P maar de schade viel voor ons erg mee.
en de rest mocht ook echt gewoon doorrijden B| zagen we nog langskomen.
 
He, toch nog spannig en sensatie gemist dus...

Nee hoor; kom ik met mijn stoere "wel nog even gauw een SL55 AMG eruitgetrokken op die FJR"-praat... zit ook niemand op te wachten natuurlijk.







ik blijf erbij: (je moet jezelf overtreffen he, vandaar) volgende keer de MZB, bij mij op mijn werk....
 
Zo, ik eindelijk ook weer thuis! :P Ik vond het erg leuk! Maar eerlijk is eerlijk, van 17:30 tot 21:30 in het zwembad is eigenlijk te lang, ik voelde me echt zo'n verschrompeld oud wijf :P
PICCIE's!!
[me]Gears B| baalt dat ze er niet bij kon zijn.[/me]
Berouw komt altijd na de zonde :P
Mja, zie bovenstaande ;)
He, toch nog spannig en sensatie gemist dus...
Nee hoor; kom ik met mijn stoere "wel nog even gauw een SL55 AMG eruitgetrokken op die FJR"-praat... zit ook niemand op te wachten natuurlijk.
ik blijf erbij: (je moet jezelf overtreffen he, vandaar) volgende keer de MZB, bij mij op mijn werk....
B| Ik hou niet van sauna's dus helaas, geen MZB ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan