Michael Schumacher

Zoek maar eens op Reinhold Roth.
:? en wat heeft dit met shumi te maken ?

k ben nooit geen fan van shumi geweest Maar dit is wel erg voor hem en z,n fam
ik hoop voor hem dat hij er weer voledig boven op komt of in ieder geval
verder een heel waardig leven kan lijden .
 
Stom om off piste te gaan, dat wel. ;)

Is dat niet net zo stom als een sportief dijkritje? Gevaarlijker dan circuitrijden, maar wel iets dat je "gewoon" kunt gaan doen als je motorrijden kunt? Als je van de dijk schuift (bij wat voor snelheid dan ook) en je raakt een steen of lantaarnpaal of auto net verkeerd, kan het net zo makkelijk afgelopen zijn.

Zeggen we dan ook, "stom om niet op circuit te rijden", met een knipoogje erachter?

Ik twijfel namelijk altijd of ik opmerkingen die neigen naar "eigen schuld want off piste" nou beamend moet benaderen, of dat ik ze juist wat misselijk moet vinden... :/

(Let wel, ik bedoel daar niks persoonlijks mee. Zoals ik al zeg: ik weet het niet. Iets waar ik over nadenk. Don't get me wrong.)
 
Is dat niet net zo stom als een sportief dijkritje? Gevaarlijker dan circuitrijden, maar wel iets dat je "gewoon" kunt gaan doen als je motorrijden kunt? Als je van de dijk schuift (bij wat voor snelheid dan ook) en je raakt een steen of lantaarnpaal of auto net verkeerd, kan het net zo makkelijk afgelopen zijn.

Zeggen we dan ook, "stom om niet op circuit te rijden", met een knipoogje erachter?

Ik twijfel namelijk altijd of ik opmerkingen die neigen naar "eigen schuld want off piste" nou beamend moet benaderen, of dat ik ze juist wat misselijk moet vinden... :/

(Let wel, ik bedoel daar niks persoonlijks mee. Zoals ik al zeg: ik weet het niet. Iets waar ik over nadenk. Don't get me wrong.)

Is gewoon mijn mening, wat een ander daarvan denkt moet die ander lekker zelf weten. :P Sommige dingen op de motor zijn ook risico vol en misschien stom, zal ook ieder z'n eigen mening over hebben. Zo simpel ligt het, voor mij.

Feit is dat het gewoon lullig is voor Schumi en dat ik hoop dat hij erbovenop komt. Dit gun je niemand.
 
Laatst bewerkt:
FF ter info, hij was dus niet zomaar Off Piste aan het skien.

Michael Schumacher heeft zondag voor zijn skiongeval in de Franse Alpen een vriend geholpen die op de piste onderuit was gegaan. Dat heeft zijn manager Sabine Kehm vandaag bij het ziekenhuis in Grenoble gezegd.

Na zijn 'reddingsactie' kwam de veelvoudig wereldkampioen in de Formule 1 buiten de piste terecht. Bij het inzetten van een bocht werd hij uit balans gebracht door een steen. Schumacher vloog door de lucht en kwam met zijn hoofd op een rots terecht.



Ik ben nooit een fan van hem geweest maar dit gun je niemand, zekr niet als er dan alleen maar gezeken word over dat buiten de piste skien, het was gewoon een dom ongeluk, laten we het daar gewoon op houden. Als je je hele leven nooit een risicootje kunt nemen..... :?
 
Ook van Nu.nl..
Michael Schumacher is per ongeluk gefilmd toen hij tijdens een skiongeval met zijn hoofd op een rots klapte.

Een 35-jarige toerist zou met zijn telefoon opnamen van zijn vriendin hebben gemaakt. Op de achtergrond zou te zien zijn dat de zevenvoudig wereldkampioen Formule 1 off piste skiede en ten val kwam.

Schumacher zou met een gematigde snelheid van zo'n twintig kilometer per uur zijn gevallen.

Sabine Kehm, de manager van de 45-jarige Duitser, benadrukte eerder al dat speculaties over hoge snelheden onzin waren.
 
Laatst bewerkt:
Was vanochtend in het nieuws dat het filmpje nep is en een virus bevat, niet kijken dus

Het filmpje bestaat wel, maar is in bezit van een overheidsinstantie. Gewoon één of andere debiel die ander mans ellende aangrijpt om een nepfilmpje met een virus online te zetten. Wat een trieste figuren heb je er toch bij -O- Net als die halve gare journalist die verkleed als priester naar binnen wilde om foto's te maken :X En vandaag hoorde ik ook dat de familie van Schumacher zo'n beetje smeekt of de pers ergens anders wil gaan staan, of wat anders kan gaan doen in plaats van die mensen lastig te vallen -O-
 
Laatst bewerkt:
Tja met dit soort dingen is het vaak hoe langer die toestand duurt hoe slechter het is...... ;(
 
Het is echt diep triest dat zo'n sportman door een lullig ski ongeluk zo zwaar gewond raakt.

Toch schijnen dit soort ongelukken vrij regelmatig voor te komen. Daarom, weer een wrede herinnering om vooral van elke dag te genieten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan