Michael van der Mark deel 3: Mandeveen, Duikersloot

Hoe zie jij Mickey op Assen racen?

  • Ik kijk thuis vanaf de tv/stream

    Stemmen: 23 32,4%
  • Ik kijk bij iemand anders op tv/stream

    Stemmen: 1 1,4%
  • Ik kijk niet, ik lees het hier wel

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik ben er natuurlijk live bij

    Stemmen: 43 60,6%
  • Ik bén Michael van der Mark

    Stemmen: 4 5,6%

  • Totaal aantal stemmers
    71
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat Michael wel degelijk kansen ziet bij Tech3 in 2018, zowel Zarco als Folger heeft een contract voor 1 jaar. En Folger zie ik het totaal niet waarmaken op en Motogp fiets. Of Cresent die R1 goed krijgt, dat is afwachten. In de Kwalificatie is de R1 goed en Michael minder. Eind van de race zijn de banden op de R1 een probleem, maar Michael is sterk aan het einde van een race. Ik verwacht dat Michael langer snelle tijden kan rijden als Lowes en Guinters. Volgens mij rijden de meeste instructeurs bij meet the speed op R1s, wellicht dat Michael daar stiekem een rondje op een standaard R1 gereden heeft.
 
Stond op Speedweek al een artikel meteen a de finish van Suzuka. Maar is weer weggehaald, wel veel commentaren van mensen die beweren dat Honda hem niet wilde houden en MotoGP te hoog gegrepen zou zijn. Nu bn ik niet objectief.....maar hoe ziet men hem in het buitenland? Voor mij is het een WSS kampioen en 2 keer Suzaka winnaar. En Nederlander.
 
No shit, Sherlock! Briljant gezien hoor.

Bedankt voor het compliment!

Om een of andere reden heb ik een aantal Posts gemist op de vorige pagina. Mijn welgemeende excuses aan u, mijnheer. Het is nooit mijn bedoeling geweest om de MVDM-koning van dit forum op de tenen te trappen.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn geen alternatieven meer. Dan kan iedereen het nieuws redelijk veilig naar buiten brengen. :Y
 
Ja hoor gekkie :P


Er komen meer en meer berichten op het www langs dat uiterlijk volgende week Yamaha bekent gaat maken dat MvdM bij hun gaat rijden.
 
Stond op Speedweek al een artikel meteen a de finish van Suzuka. Maar is weer weggehaald, wel veel commentaren van mensen die beweren dat Honda hem niet wilde houden en MotoGP te hoog gegrepen zou zijn. Nu bn ik niet objectief.....maar hoe ziet men hem in het buitenland? Voor mij is het een WSS kampioen en 2 keer Suzaka winnaar. En Nederlander.

Hoe men hem in het buitenland ziet is best simpel: Wie hier vind Hayden naast een buitengewoon sympathieke kerel ook echt motogp-waardig?

Goed, die Hayden staat ongeveer gelijk (173 vs 187 punten dacht ik) met VDM op hetzelfde materiaal en is de enige die dit jaar op de hoogste trede van het podium heeft gestaan voor Honda in de wsbk, terwijl het voor hem het eerste jaar bij dit team is/in de klasse. Nu is Hayden echt geen trage rakker (men wordt typisch geen motogp kampioen als trage rakker zijnde), maar wordt over het algemeen toch echt wel gezien als een van de mindere goden die de afgelopen decennia wereldkampioen is geworden in de motogp.
 
Stond op Speedweek al een artikel meteen na de finish van Suzuka. Maar is weer weggehaald, wel veel commentaren van mensen die beweren dat Honda hem niet wilde houden en MotoGP te hoog gegrepen zou zijn. Nu bn ik niet objectief.....maar hoe ziet men hem in het buitenland? Voor mij is het een WSS kampioen en 2 keer Suzaka winnaar. En Nederlander.
Vond Honda hem niet MotoGP waardig of de mensen die dit 'beweerden'..misschien niet eenvoudig om dit te beantwoorden, maar prbeer het eens ;)
 
Vond Honda hem niet MotoGP waardig of de mensen die dit 'beweerden'..misschien niet eenvoudig om dit te beantwoorden, maar prbeer het eens ;)

Ik heb Honda nog niet gesproken, maar lezers van de site. Het heeft geen zin daar over te filosoferen, het is een aparte tak van motorsport. Rabat zie ik het niet echt goed doen in de toekomst in Motogp, maar niemand kan zeggen dat dat geen goede coureur is. Sofuoglu deed t weer niet geweldig op een 1000 maar op een supersport is ie geniaal. Ach ja..
 
Hoe men hem in het buitenland ziet is best simpel: Wie hier vind Hayden naast een buitengewoon sympathieke kerel ook echt motogp-waardig?

Goed, die Hayden staat ongeveer gelijk (173 vs 187 punten dacht ik) met VDM op hetzelfde materiaal en is de enige die dit jaar op de hoogste trede van het podium heeft gestaan voor Honda in de wsbk, terwijl het voor hem het eerste jaar bij dit team is/in de klasse. Nu is Hayden echt geen trage rakker (men wordt typisch geen motogp kampioen als trage rakker zijnde), maar wordt over het algemeen toch echt wel gezien als een van de mindere goden die de afgelopen decennia wereldkampioen is geworden in de motogp.

Ben het wel met je eens, alhoewel ik Hayden best hoog heb zitten als superbike coureur, zeker in de AMA was ie echt goed. En op Suzuka heeft VDM echt snelle tijden gereden tussen veel echt goede coureurs. Ik vind VDM iig een heel strijdlustige rijder met veel talent en lef. Of m dat in MotoGP ver brengt is koffiedik kijken. Als hij daar al de kans krijgt. Ik denk idd dat hij internationaal als goede coureur gezien wordt, maar daar zijn er nogal wat van en dan zal hij in andere landen niet meteen genoemd worden in een top 10 motorsport breed.
 
Bedankt voor het compliment!

Om een of andere reden heb ik een aantal Posts gemist op de vorige pagina. Mijn welgemeende excuses aan u, mijnheer. Het is nooit mijn bedoeling geweest om de MVDM-koning van dit forum op de tenen te trappen.

Over lange tenen gesproken:

christucker-585x339.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan