Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.

fuzzy

MF veteraan
20 nov 2005
2.946
467
Hierbij het volgende deel van het coureurs topic voor Michael van der Mark. Op het moment van schrijven is Michael nog in dienst bij het Nederlandse ten Kate Honda team. De geruchten nemen echter toe dat hij per 2017 zal gaan rijden voor het Pata Yamaha team. Alle verhalen, geruchten, klachten en alles wat nog meer ter tafel komt kan dus nu in dit topic. Veel plezier.
 
Laatst bewerkt:
Lees ook weer mee :)

Heb al het plan gevat om binnenkort een '60' sticker op mijn R1 te plakken ;)
 
Misschien mooi plaatje er bij in de TS?

Vd_Mark_Repsol.jpg


Geen idee of het een echte is, maar vind het hem wel staan. M1 zal ook prima staan! :o
 
Allemaal meer van het zelfde, niemand weet het precies, men praat elkaars geruchten na in eigen tekst.

Maar ik geloof wel dat het snel bekend gemaakt gaat worden: Yamaha.
 
Allemaal meer van het zelfde, niemand weet het precies, men praat elkaars geruchten na in eigen tekst.

Maar ik geloof wel dat het snel bekend gemaakt gaat worden: Yamaha.

Daarbij wil kan/wil Bradl nog niet zeggen voor welk team hij gaat rijden. Lijkt me dat als het Yamaha was dat hij dat nu wel had kunnen zeggen. Hopelijk is het een goede stap voor VDM.

Ook wel benieuwd wat er met Guintoli gaat gebeuren. 2 jaar terug kampioen, die is toch niet zomaar afgeserveerd? Hoewel hij natuurlijk al heel wat jaartjes meegaat.
 
Laatst bewerkt:
Daarbij wil kan/wil Bradl nog niet zeggen voor welk team hij gaat rijden. Lijkt me dat als het Yamaha was dat hij dat nu wel had kunnen zeggen. Hopelijk is het een goede stap voor VDM.

Ook wel benieuwd wat er met Guintoli gaat gebeuren. 2 jaar terug kampioen, die is toch niet zomaar afgeserveerd?

Alleen maar gissen. Wellicht is ten Kate er nog niet helemaal uit met Bradl? Of... Etc.
Kampioen is iets wat je in het verleden hebt gedaan, je bent zo goed als je prestaties van het afgelopen seizoen... Of iemand met meer potentie, of meer geld, of, etc.
Ook dat is gissen.
 
Daarbij wil kan/wil Bradl nog niet zeggen voor welk team hij gaat rijden. Lijkt me dat als het Yamaha was dat hij dat nu wel had kunnen zeggen. Hopelijk is het een goede stap voor VDM.

Ook wel benieuwd wat er met Guintoli gaat gebeuren. 2 jaar terug kampioen, die is toch niet zomaar afgeserveerd? Hoewel hij natuurlijk al heel wat jaartjes meegaat.

Als Milwaukee idd met Aprilia gaat rijden (wat zo goed als zeker is) willen ze Guintoli er graag bij hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan