Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 13,9%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 37 46,8%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,6%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,7%

  • Totaal aantal stemmers
    79
Wow, lucky fucker! Een van de mooiere circuits en dan ook nog dit resultaat. Veel plezier nog daar. En we zien de foto's wel verschijnen, toch? :t
Het is idd ook een super vette baan, veel meer hoogteverschil als je op basis van beelden zou denken, echt vet !!
Geen foto's helaas, we gaan voor de beelden in ons hoofd ! Hopeijk morgen meer goede shit van Mickey en ook in 300cc en van Rob Hartog !
 
Laatst bewerkt:
Lekker, geniet daar. Hopelijk morgen bij race 2 weer een podium 😀
Daar gaan we voor !
We hadden de goede race uitgekozen om te bezoeken *D
Mickey reed echt super vanaf de start en we zaten vanaf dat hij de leiding nam met fingers crossed op de tribune maar hij maakte het KLASSE af !! *D *O*
Morgen hopelijk meer van dit recept, ik kan er best aan wennen... :P

Lekker, geniet daar. Hopelijk morgen bij race 2 weer een podium 😀
Daar gaan we voor *D
 
YESSS!!!!!
DeKD8O4X0AAkSCt.jpg
 
Man, wat een mooie race *O*

De buren zullen zich wel afgevraagd hebben wat zit die gek te schreeuwen :)

( die zaten later te schreeuwen, iets met voetbal of zo maar ik was lekker eerder :+ )

Wat een mooie dag voor de Nederlandse motorsportliefhebbers :t

ik zat te juichen om 0100 uur omdat ik het toen pas kon zien! #fucktheneighbours
 
Helemaal gaaf :} :} :} :} :} nu maar hopen dat hij dit tempo vandaag vast kan houden *D

Ik heb het al ergens anders gezegd/geschreven maar voor de eerste keer een WKSBK winnen in Engeland de thuisbaan van de heersers van het WKSBK is misschien nog mooier dan op Assen.
 
hmmm account aanmaken ???

Wil hier niet weer een stream discussie van maken. Daar is een ander topic voor. Maar kan het niet vaak genoeg zeggen: In tegendeel tot wat hierboven beweerd wordt: Op streams moet je juist NIET op popups klikken of ook maar ergens gegevens invullen. Deze stream werkt gewoon! Klick de popup weg. Of bekijk de tv reclame nog eens mbt. tips over popups.
 
Mooie overwinning, ik denk nog beter dan winnen in assen wat dat betreft. Niet voor de fans maar wel voor het team en het formaat van prestatie (UK rijders home race). :} :} :}
 
Mooie overwinning, ik denk nog beter dan winnen in assen wat dat betreft. Niet voor de fans maar wel voor het team en het formaat van prestatie (UK rijders home race). :} :} :}

:Y Eat my dust! :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan