Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 13,9%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 37 46,8%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,6%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,7%

  • Totaal aantal stemmers
    79
Zit nu een knopje voor op de pagina.
Hoef je niet overal tvp te posten.

Heb op het oude platform nagenoeg nooit tvp's gebruikt. Vond dat altijd redelijk onzinnig. Maar vind het nu wel even erg makkelijk. Knopje is idd nog beter (y)
 
Lekker hoor ! Hoop dat het op zn minst 1 podium oplevert voor mickey

Ik denk dat Michael andere plannen heeft :whistle:
Als tie voor de 2e plek in de eindstand gaat, dan zal die voor de overwinning willen gaan.
Vergeet niet, Davies & Sykes zijn niet 100% fit.
 
Rea wel ;) Dus das 2 x een 1ste plaats normaal gesproken
Lowes deed het met de test ook goed en wil natuurlijk voor VDM finishen en vice versa


Wat mij betreft race 1 4de en dan race 2 van start tot eind aan de leiding
 
Knappe race van VDM. Slechts 1sec achter Rea. Heb al zin in Magney Cours, één van zijn beste banen.
 
Holy shit, wat een gave actie zeg :}

Ja die was echt gaaf, en ondanks dat de Duc's behoorlijk wijd gingen, klap MVDM er wel echt vol gas onderdoor! Op dat moment was hij ook al behoorlijke tijd de snelste man op de baan (samen met JR) en kon ie er dus goed voor blijven. Michael is in deze fase van het seizoen na JR in mij ogen echt de sterkste coureur van het WSBK veld.
 
Dat was een mooi cadeautje van de Duc rijders, en Michael bewees daarna sneller te zijn. :9
Een mooi bewijs dat racen echt op fracties van seconden en een paar meter draait.
Hij heeft er goed gebruik van gemaakt. MotoGP class. :+ 8-)
 
Ja die was echt gaaf, en ondanks dat de Duc's behoorlijk wijd gingen, klap MVDM er wel echt vol gas onderdoor! Op dat moment was hij ook al behoorlijke tijd de snelste man op de baan (samen met JR) en kon ie er dus goed voor blijven. Michael is in deze fase van het seizoen na JR in mij ogen echt de sterkste coureur van het WSBK veld.

Dat was een mooi cadeautje van de Duc rijders, en Michael bewees daarna sneller te zijn. :9
Een mooi bewijs dat racen echt op fracties van seconden en een paar meter draait.
Hij heeft er goed gebruik van gemaakt. MotoGP class. :+8-)

En wederom een bewijs dat als Michael een goede motor heeft, dat hij echt wel mee kan doen voor het kampioenschap.
 
6l2kc8aw4bcuwcrtbeyl.jpg
 
Jammer dat er in nl of iig op dit forum blijkbaar weinig aandacht is voor onze nationale wegrace trots! Als ik zo veel mensen hoor en zie schrijven over hoe trots we mogen zijn op bo, komt als 1ste in me op dat VDM het veel "beter" doet en we daar nog niets eens (openlijk ) trots op zijn ( behalve als er een gp zitje vrij is )

Afgelopen zondag gewoon weer een top wedstrijd gereden !
 
Jammer dat er in nl of iig op dit forum blijkbaar weinig aandacht is voor onze nationale wegrace trots! Als ik zo veel mensen hoor en zie schrijven over hoe trots we mogen zijn op bo, komt als 1ste in me op dat VDM het veel "beter" doet en we daar nog niets eens (openlijk ) trots op zijn ( behalve als er een gp zitje vrij is )

Afgelopen zondag gewoon weer een top wedstrijd gereden !

:^ So true. We beseffen niet hoe bijzonder dit is. Maar dat heb ik al zo vaak gemeld de laatste 4 jaar. En soms is een reminder best goed wat dat betreft :t
 
Jammer dat er in nl of iig op dit forum blijkbaar weinig aandacht is voor onze nationale wegrace trots! Als ik zo veel mensen hoor en zie schrijven over hoe trots we mogen zijn op bo, komt als 1ste in me op dat VDM het veel "beter" doet en we daar nog niets eens (openlijk ) trots op zijn ( behalve als er een gp zitje vrij is )

Afgelopen zondag gewoon weer een top wedstrijd gereden !
Helemaal mee eens Michael doet het gewoon goed. Kan met de top mee en is een aanwinst voor de Nederlandse motorsport 👍👍
 
Klopt NR34, jij hebt je daar al vaak over uitgesproken net als sommige anderen op dit forum.

Het is toch te krom dat hij een p3 rijd en er eigenlijk niets gebeurd in zn topic of dan wel in het wsbk topic
 
Klopt NR34, jij hebt je daar al vaak over uitgesproken net als sommige anderen op dit forum.

Het is toch te krom dat hij een p3 rijd en er eigenlijk niets gebeurd in zn topic of dan wel in het wsbk topic

Ja wij Nederlanders zijn een raar volkje. Aan de ene kant klagen dat Bo het beter moet doen en aan de andere kant amper vreugde uitingen als vdM voor de zoveelste keer op het podium staat.
 
Ja wij Nederlanders zijn een raar volkje. Aan de ene kant klagen dat Bo het beter moet doen en aan de andere kant amper vreugde uitingen als vdM voor de zoveelste keer op het podium staat.
Idd!
Wsbk word misschien wat minder bekeken dan de motogp maar het is zeker geen minderwaardig kampioenschap.
 
Terug
Bovenaan Onderaan