Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 13,9%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 37 46,8%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,6%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,7%

  • Totaal aantal stemmers
    79
De laatse WSBK race van dit seizoen is geannuleerd. Daarmee wordt Michael 3e in het kampioenschap. Wat was het een goed seizoen voor hem zeg. Had dit aan het begin van het seizoen niet durven voorspellen en zeker niet dat hij nog kans voor de 2e plaats zou hebben :}:t

Op naar P.I. 2019!
 
Wat een armoe die laatste races in Qatar. Totaal sfeerloos, en dan ook nog op een half natte baan moeten rijden in de supersport. Zelfs de camara’s zijn al voor de helft weggehaald. Lijkt wel de OW cup.
Wel sneu voor Cluzel door nog eens een keer te vallen en derde te worden. Had van mij ook tweede mogen worden.
 
Ik denk dat Cluzel het om het even is of die 2e of 3e wordt alleen p1 telde nog voor hem.

Jup en keer op keer red hij het net niet als het erop aan komt. Ik heb het van dichtbij mee gemaakt in 2014. We zijn nu 4 jaar verder en het lukt wederom op het laatste moment net niet. Frustrerend moet dat zijn.
 
Blij dat Cortese wk is ! Cluzel is een nare rat.

Race moest gewoon verreden worden ivm kampioenschap, sbk was niks meer te verdelen dus verstandige keuze denk ik.

Als mickey op PI meteen de dubbel ff pakt hebben we een mooi begin
 
Hij mag vast wel een keer dat startmotorgeval aanzetten. Maar een been over de Honda slaan lijkt mij ook onwaarschijnlijk. Honda heeft al aangegeven trouwens dat testrijder Bradl plaats zal nemen op de LCR.
 
Blij dat Cortese wk is ! Cluzel is een nare rat.

Race moest gewoon verreden worden ivm kampioenschap, sbk was niks meer te verdelen dus verstandige keuze denk ik.

Als mickey op PI meteen de dubbel ff pakt hebben we een mooi begin

Cruzel had gewoon kampioen moeten worden, 2 of 3 van zijn motor gereden met een DNF tot gevolg, in een geval door Cortese,voor mij de onverdiende winnaar
 
Hij mag vast wel een keer dat startmotorgeval aanzetten. Maar een been over de Honda slaan lijkt mij ook onwaarschijnlijk. Honda heeft al aangegeven trouwens dat testrijder Bradl plaats zal nemen op de LCR.
Is inmiddels bevestigd. Zoals verwacht
 
Cruzel had gewoon kampioen moeten worden, 2 of 3 van zijn motor gereden met een DNF tot gevolg, in een geval door Cortese,voor mij de onverdiende winnaar
Tsja.. ergens snap ik het.
Cortese ramde hem er natuurlijk niet expres af, al pakte het voor hem wel aardig uit.

Heb gewoon niks met die cluzel, maar volgend seizoen heeft ie weer een kans toch ?!
 
Tsja.. ergens snap ik het.
Cortese ramde hem er natuurlijk niet expres af, al pakte het voor hem wel aardig uit.

Heb gewoon niks met die cluzel, maar volgend seizoen heeft ie weer een kans toch ?!
Tsja.. ergens snap ik het.
Cortese ramde hem er natuurlijk niet expres af, al pakte het voor hem wel aardig uit.

Heb gewoon niks met die cluzel
, maar volgend seizoen heeft ie weer een kans toch ?!

Heeft wel een leuk vrouwtje :9
 
Cluzel kwam met veel tamtam naar WSS, maar heeft het iedere keer net niet.
Iedere keer stond weer iemand op die hij niet de baas kon.
Kenan SofuoÄŸlu 2012, 2015, 2016, Michael van der Mark 2014 en Lucas Mahias 2017.
 
Michael derde in het WK, maar de main stream media negeren het volledig. Eigenlijk zou hij toch bij Jeroen Pauw of Twan Huijs moeten zitten?
 
Het Nederlands korfbal team is ook al 5 x wereld kampioen geworden.
Wist tot voor kort ook niet dat we een Nederlands korfbal team hadden.
Ik bedoel maar.
Als de massa het niet interesseerd.
Dan komt het ook niet op tv.
Alleen de kijk cijfers tellen.
De rest boeit niet.
 
Logisch toch? Als je één of twee miljoen aan kijkers trekt, heb je pak 'm beet 5 à 10 procent van de bevolking te pakken. Kan het 5 à 10 procent van de bevolking iets schelen wie Michael is? Zoveel (actieve) motorrijders hebben we denk ik niet eens?
 
Korfballers wel? :]

Er zijn in Nederland zo'n 100.000 korfballers, verdeeld over ongeveer 515 verenigingen waarvan PKC/SWKGroep de grootste vereniging is met ruim 1000 leden.
Korfbal - Wikipedia

Yep. K*&^% Google. -O-
 
DrQklXpX4AEG_jS
 
Terug
Bovenaan Onderaan