Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 13,9%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 37 46,8%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,6%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,7%

  • Totaal aantal stemmers
    79
Het regent en je rijd endurance, dan haal je toch niet zo'n actie uit lijkt mij.
Maargoed, aan de andere kant.
Als je vol in gevecht zit dan denk je er nog wel eens anders over.

Ja natuurlijk is het de schuld van DiMeglio maar aan de andere kant hield MvdM wel een enorm gat open waar DiMeglio bijna wel in "moest" duiken. Michael had natuurlijk nooit zo moeten spelen met DeMeglio en gewoon lekker in de buurt blijven rijden. Ook een race van maar 3 uur wordt niet in 1 bocht beslist.
 
Ja natuurlijk is het de schuld van DiMeglio maar aan de andere kant hield MvdM wel een enorm gat open waar DiMeglio bijna wel in "moest" duiken. Michael had natuurlijk nooit zo moeten spelen met DeMeglio en gewoon lekker in de buurt blijven rijden. Ook een race van maar 3 uur wordt niet in 1 bocht beslist.

Ik denk dat DiMeglio er vanuit ging dat VdM wijder zou gaan als dat hij uiteindelijk ging.
 
EO0_DWOX0AAqA2P.jpg
 
En de petjes vallen niet van hun hoofd omdat ze vastgekit zitten..
 
heb het ook gezien,aardige gast !

Wat ik dan weer vreemd vind, is dat hij geen teamkleding of sponsorkleding aan heeft; kijkers die hem niet kennen, hebben geen idee wie hij is en voor welk merk hij fabrieksrijder is. Tis dattie het zelf heeft gezegd.....
 
Wat ik dan weer vreemd vind, is dat hij geen teamkleding of sponsorkleding aan heeft; kijkers die hem niet kennen, hebben geen idee wie hij is en voor welk merk hij fabrieksrijder is. Tis dattie het zelf heeft gezegd.....

Ik kan het juist waarderen als een sporter eens een keer in zijn eigen kloffie voor de camera verschijnt. Iedere keer die verplichte sponsors heb je op een gegeven moment ook wel gezien. En dit kan zomaar eens in zijn vrije tijd geweest zijn. En RTL kennende zal het me ook niet verbazen als ze kleding (lees sponsor) regels toegepast hebben.
 
Ik heb het ook gezien, en inderdaad, ik denk dat het in z'n vrije tijd is geweest. Dus gewoon uitgenodigd daar, en z'n zegje gedaan heeft, als Michael zelf.
Vond het erg leuk iig. :t
 
Rea schijnt volgens Speedweek voor de wedstrijd van komend weekend vooralsnog het meeste onder de indruk van Michaels Race-pace, Rea meent uit de tijden te zien dat Michael net als hij alleen met de wedstrijdtrim bezig was en niet één snel rondje.., hoop voor Michael dat het loon naar werken is PI :)
 
VDM heeft idd niet voor 1 snelle ronde gekozen waar Toprak en dergelijek dat wel hebben gedaan.

Ik vrees voor Loris Baz, geweldige coureur en schijnt nog slechts met de 2019 motorblok te hebben gereden..
 
Das jammer, had gehoopt dat hij ergens bij Ten kate onder de balie zat :P
Zou wel eens leuk zijn, iemand van mijn eigen lengte ( en dezelfde talenten :P ) tegenover mij ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivo
Terug
Bovenaan Onderaan