Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 14,1%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 36 46,2%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,9%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,8%

  • Totaal aantal stemmers
    78
Niemand gekeken of wat? Mooie races, jammer voor MvdM, vooral race 1 zal pijn hebben gedaan. Ben wel benieuwd of het nog zo dicht op elkaar zit als de banden minder gespaard hoeven te worden.
Ja alle wedstrijden gezien,lekker spannend,was jammer dat MvdM zich liet aftroeven vlak voor de streep,had toch wat beter zijn best moeten doen
om de gaten dicht te houden,als zal dat tegen die 3 Britse rammers niet meevallen🤪
Voor Toprak moeten ze allemaal uit gaan kijken,die zie ik het Rea nog wel heel moeilijk maken,met als outsider Loris Baz.
 
Ja alle wedstrijden gezien,lekker spannend,was jammer dat MvdM zich liet aftroeven vlak voor de streep,had toch wat beter zijn best moeten doen
om de gaten dicht te houden,als zal dat tegen die 3 Britse rammers niet meevallen🤪
Voor Toprak moeten ze allemaal uit gaan kijken,die zie ik het Rea nog wel heel moeilijk maken,met als outsider Loris Baz.
En wat te denken van Lowes ( als die erop blijft zitten:?)
 
Niemand gekeken of wat? Mooie races, jammer voor MvdM, vooral race 1 zal pijn hebben gedaan. Ben wel benieuwd of het nog zo dicht op elkaar zit als de banden minder gespaard hoeven te worden.

Wat was er dan?
 
Ook ja,misschien wel een wolf in schaapskleren binnengehaald}),Rea was ieder geval niet vrolijk,enigste wat ie uit z,n mond kreeg
was dat hij naar huis wou. 🤪
Omdat er iets in de familiaire kring van Rea was..
 
En wat te denken van Lowes ( als die erop blijft zitten:?)
Volgens mij is Alex de laatste 1,5 / 2 seizoenen inmiddels behoorlijk zadelvast en gewoon retesnel dus het gedeelte tussen haken mag inmiddels wat mij betreft achterwege blijven.
 
Volgens mij is Alex de laatste 1,5 / 2 seizoenen inmiddels behoorlijk zadelvast en gewoon retesnel dus het gedeelte tussen haken mag inmiddels wat mij betreft achterwege blijven.

Alex doet het de laatste jaren prima. Zijn broer heeft er nog steeds wat problemen mee om er op te blijven zitten.
 
Volgens mij is Alex de laatste 1,5 / 2 seizoenen inmiddels behoorlijk zadelvast en gewoon retesnel dus het gedeelte tussen haken mag inmiddels wat mij betreft achterwege blijven.

:^ Lekker makkelijk om maar te blijven roepen dat Lowes niet zadelvast is. Intussen vergeet men idd dat hij vorig seizoen voor onze landgenoot geëindigd is in het kampioenschap.
 
:^ Lekker makkelijk om maar te blijven roepen dat Lowes niet zadelvast is. Intussen vergeet men idd dat hij vorig seizoen voor onze landgenoot geëindigd is in het kampioenschap.
En dan vergeet je maar dat VdM in Italie niet is gestart. Lowes had maar 14 punten meer.
 
En dan vergeet je maar dat VdM in Italie niet is gestart. Lowes had maar 14 punten meer.
Beetje flauw hoor. AL heeft 2019 2 DNF's op naam staan, en als ik me niet vergis was er sowieso één bij door toe doen van JR.
MVDM heeft 1 DNF.
AL zou geen derde geworden zijn als hij regelmatig op z'n plaat zou gaan.
 
Beetje flauw hoor. AL heeft 2019 2 DNF's op naam staan, en als ik me niet vergis was er sowieso één bij door toe doen van JR.
MVDM heeft 1 DNF.
AL zou geen derde geworden zijn als hij regelmatig op z'n plaat zou gaan.
Hij is "zadelvaster" geworden, maar over een heel weekend had Vdm zeker meer dan 14 punten gescoord.Maar ik vond het nu opmerkelijker hoe hij in PI zijn race had opgebouwd:t . Had hem dat in het verleden niet zien doen. Dus ik denk een serieuze outsider voor te winnen en mss wel het kampioenschap.
 
En dan vergeet je maar dat VdM in Italie niet is gestart. Lowes had maar 14 punten meer.

En waarom is vdM in ItaIië niet gestart? Juist om datgene wat je Lowes verwijt. Maar dat was je voor het gemak even vergeten natuurlijk. Zo makkelijk altijd, dergelijk commentaar.
 
Eraf stuiteren bedoel je? dat klopt. Al was een technisch mankement wel de oorzaak van zijn crash.
En waarom is vdM in ItaIië niet gestart? Juist om datgene wat je Lowes verwijt. Maar dat was je voor het gemak even vergeten natuurlijk. Zo makkelijk altijd, dergelijk commentaar.
Ok technisch mankement als oorzaak is nog iets anders dan een crash door eigen fout. Dit kan iedereen overkomen en kan je moeilijk hem verwijten.
 
Ook ja,misschien wel een wolf in schaapskleren binnengehaald}),Rea was ieder geval niet vrolijk,enigste wat ie uit z,n mond kreeg
was dat hij naar huis wou. 🤪
Ik vind hem er niet echt als een schaap uit zien. Eerder een bootwerker :+ die zijn machine over de streep zal gooien. Kost wat kost.
Maar inmiddels heeft hij de fijne motoriek weten te scheiden van de grove motoriek. :}
 
Ok technisch mankement als oorzaak is nog iets anders dan een crash door eigen fout. Dit kan iedereen overkomen en kan je moeilijk hem verwijten.

Juist en zo makkelijk kun je dus de race helden lekker ongenuanceerd onderuit halen. Maar volgens mij is er niemand die vdM iets verwijt en terecht! Dat zou je te denken moeten geven.
 
Juist en zo makkelijk kun je dus de race helden lekker ongenuanceerd onderuit halen. Maar volgens mij is er niemand die vdM iets verwijt en terecht! Dat zou je te denken moeten geven.
Heb ik ergens gezegd dat iemand hem iets verwijt :? Ik zeg alleen dat ik Lowes beter vind rijden dan de voorgaande jaren ( bouwt zijn race beter op). Ik zeg wel dat VDM meer punten had gehad als hij Italie had kunnen meedoen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan