Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 13,9%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 37 46,8%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,6%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,7%

  • Totaal aantal stemmers
    79
Ik weet het zo net nog niet. Als het BMW echt menens is, kunnen ze best eens leuke dingen laten zien. Bij hun vorige wk campagne hebben ze mrt Melandri aardig wat overwinningen gepakt. En dan doen ze het al gauw beter dan Yamaha. Die R1 is nooit een ultieme winnaar geweest
Ik kan me nog hele mooie tijden met ene Ben Spies en Cal Crutchlow herinneren. Verder doen Mickey en Toprak het verdomd goed de laatste races op de R1. En wat is de hoogste plek in de wk stand van de bmw rijders in al die jaren WSBK?
 
Ik kan me nog hele mooie tijden met ene Ben Spies en Cal Crutchlow herinneren. Verder doen Mickey en Toprak het verdomd goed de laatste races op de R1. En wat is de hoogste plek in de wk stand van de bmw rijders in al die jaren WSBK?
Troy Corser vergeten? ;)
Is inmiddels al ff wat jaartjes geleden, maar toch.
 
Denk dat Yamaha net onder Kawasaki en Ducati zit.

En hun prioriteit ligt niet bij wsbk.
Dus of ze die stap naar de top willen betalen, twijfel ik over.

Voor BMW is de prioriteit wel wsbk, wat betreft motorsport uiteraard.

Of ze ook willen betalen om bij de top te komen, weet ik natuurlijk niet.

Dat ze nu een M versie op de markt brengen, stemt we wel hoopvol
 
Als MvdM echt zo veel waarde toevoegde aan Yamaha in het WSBK, dan had Denning hem toch gewoon een beter aanbod moeten doen? Dit soort gereutel achteraf is als schijten op dezelfde hoop met de duivel
 
MvdM (en de rest) denkt gewoon : ik ga nog zoveel jaar wedstrijden rijden, dan heb ik zoveel geld nodig om naar mijn smaak van te leven. BMW smijt harder met geld dan Yamaha (logisch). De rest is mooi meegenomen.
 
Je denkt dat mvdM zomaar weg loopt. Ik vind dat een rare aanname.


hij zal wel weten hoeveel Yamaha betaald en hij weet ook dat ze met Toprak een toprijder hebben (Michael is héél goed, maar voor mij is Toprak net iets beter) dus Yamaha hoeft niet mee te doen aan een opbod.

als BMW genoeg op tafel legt en hem duidelijk maken dat ze er vol voor gaan vanaf volgend jaar ja dus : "zomaar"
 
Als MvdM echt zo veel waarde toevoegde aan Yamaha in het WSBK, dan had Denning hem toch gewoon een beter aanbod moeten doen? Dit soort gereutel achteraf is als schijten op dezelfde hoop met de duivel
Maar Yamaha beloofd ieder jaar beter.....maar een titelkandidaat zal het voorlopig niet worden ....ik denk dat Yamaha stiekem de kraan gaat knijpen in het WSBK en elk beetje wat overblijft gaat naar de MotoGP.
Denk dat Michael wel hele goeie gesprekken heeft gevoerd bij BMW met zijn management.....wordt de BMW een topper of mee kan doen in het eerste seizoen met de top 5 is dat lekker met hier en daar een uitschieter
En anders kan hij met dat salaris lekker z'n toekomst veiligstellen....waar hij gelijk in heeft , vorige week 28 geworden en misschien straks gezinsuitbreiding.
Volgens mij een hele goeie beslissing....geef hem volkomen gelijk.
Enige probleem hij kan niet bij de fabriek aankomen met die dikke Mercedes AMG C63S V8 Biturbo 🙈🙈
Mickey....HEEL VEEL SUCCES !!!!
 
Maar Yamaha beloofd ieder jaar beter.....maar een titelkandidaat zal het voorlopig niet worden ....ik denk dat Yamaha stiekem de kraan gaat knijpen in het WSBK en elk beetje wat overblijft gaat naar de MotoGP.
Denk dat Michael wel hele goeie gesprekken heeft gevoerd bij BMW met zijn management.....wordt de BMW een topper of mee kan doen in het eerste seizoen met de top 5 is dat lekker met hier en daar een uitschieter
En anders kan hij met dat salaris lekker z'n toekomst veiligstellen....waar hij gelijk in heeft , vorige week 28 geworden en misschien straks gezinsuitbreiding.
Volgens mij een hele goeie beslissing....geef hem volkomen gelijk.
Enige probleem hij kan niet bij de fabriek aankomen met die dikke Mercedes AMG C63S V8 Biturbo 🙈🙈
Mickey....HEEL VEEL SUCCES !!!!
Precies dit zou ik ook willen zeggen. En die M4 is nou niet de mooiste auto, dus dan maar een M8 of X6M ;) Die laatste natuurlijk met het oog op gezinsuitbreiding.
 
Er zal best wel gesproken zijn met Denning maar toen was Micheal al zeker van zijn zaak .....en Denning zal ook wel gedacht hebben met Toprak hebben we al een winnaar dus Micheal als grootverdiener (salaris nog voor Corona) exit dus voor 2e rijder kunnen we de markt op.
Weet wel dat er eentje verschrikkelijk ziek hiervan is en dat is de grote baas van Pata .....kennen elkaar vanaf het begin en liep Michael overal achterna , wie weet wat er nog komt...zie die man er nog zo vooraan dat hij bij BMW een sponsorcontact heeft voorgeschoteld voor 2021 0f 2022 met héél veel centje ,......alleen op die voorwaarde dat je Michael in je team zet.
Ben benieuwd wanneer het contract bij Yamaha afloopt.
 
Er zal best wel gesproken zijn met Denning maar toen was Micheal al zeker van zijn zaak .....en Denning zal ook wel gedacht hebben met Toprak hebben we al een winnaar dus Micheal als grootverdiener (salaris nog voor Corona) exit dus voor 2e rijder kunnen we de markt op.
Weet wel dat er eentje verschrikkelijk ziek hiervan is en dat is de grote baas van Pata .....kennen elkaar vanaf het begin en liep Michael overal achterna , wie weet wat er nog komt...zie die man er nog zo vooraan dat hij bij BMW een sponsorcontact heeft voorgeschoteld voor 2021 0f 2022 met héél veel centje ,......alleen op die voorwaarde dat je Michael in je team zet.
Ben benieuwd wanneer het contract bij Yamaha afloopt.
Pata heeft net een jaar verlengd bij Yamaha
 
Nou mijn buurvrouw rijd in zo'n ding ,.....pff dikzak hoor (niet buurvrouw) , breng hun nog weleens naar vliegveld ,....nou als ze eruit zijn ga ik hem nog weleens testen _O- :}:}
Net zoals de garageman van Ratelband..
Wilde de sportwagen zelf rijden i.p.v. op de aanhanger voor onderhoud. Parkeerde hem tegen de vangrail. _O-
 
Nou mijn buurvrouw rijd in zo'n ding ,.....pff dikzak hoor (niet buurvrouw) , breng hun nog weleens naar vliegveld ,....nou als ze eruit zijn ga ik hem nog weleens testen _O- :}:}

Hahaha, ik heb het over de nieuwe M4 Gerrit, die vanaf nu geleverd kan worden.
Die "oude" is een prachtbak

BMW-M4-Coupe-G82-2020.jpg
 
Weet niet wat de ontwerper heeft gebruikt, maar blijkbaar ging die er aardig wazig van kijken.
Nee, de grill van BMW wordt er niet mooier op....

Hopelijk ontwerpt die niet de nieuwe S1000RR....

:^ Ze moeten de Beemers steeds groter bouwen omdat anders het logo niet meer past 8)7
 
Terug
Bovenaan Onderaan