Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 13,9%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 37 46,8%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,6%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,7%

  • Totaal aantal stemmers
    79
Toevallig net een de podcast "the in lap" geluisterd. Het was toen nog een gerucht dat hij naar BMW zou gaan. Tegen Peter Bom had hij gezegd dat hij gezien had dat de BMW wel goed kan sturen. Peter Bom had gezegd dat de BMW wel snel zijn banden versleet, waarop VDM had geantwoord dat dat aan Sykes lag :)
 
Sykes kan lekker driften.
Misschien wat te ruw de hele race, daardoor wel vaak de man op pole?
Enkele wedstrijden daarbij was de racepace echt belachelijk slecht.
Na de start als een baksteen achteruit. :P
 
Sykes is mr. pole !
Goeie rijder als het op hakken en breken aankomt, verfijnd kent ie niet ;)
VDM kan ook lekker hakken en breken maar soms zit er ook een hele goede flow in ( assen uitkomen mandeveen duikersloot bijv )
Ik verbaas mij wel altijd hoe wijd hij uit De Strubben komt, dacht eerst dat het aan de Blade lag.
Maar het is gewoon iets van hem.

De flow richting het rechte stuk is daarentegen onnavolgbaar. :Y :}
Komt in een groepje vaak bijna tegen het achterwiel van de voorligger.
 
Humor heeft hij iig wel 🤣🤣🤣

20201127_194412.jpg
 

Ja kan nu niet meer met een contract van BMW op zak 😜
Blijkbaar ligt dat gevoelig bij die Beierse auto leverancier. Lewis Hamilton heeft ook Ferrari's in zijn persoonlijke verzameling. Doen ze bij Mercedes niet moeilijk om.
 
Die krijgt vast een M8 gesponsord ofzo.

Lijkt mij sterk dat het BMW boeit welke privé auto iemand bezit. Niveau kleuterschool anders.
 
Die krijgt vast een M8 gesponsord ofzo.

Lijkt mij sterk dat het BMW boeit welke privé auto iemand bezit. Niveau kleuterschool anders.
Kan me dat ook haast niet voorstellen. Je hebt nu eenmaal met petrolheads te maken.
 
van iemand die je merk vertegenwoordigd kan je niet verwachten dat hij zich in het openbaar met een ander merk vertoont. Hij wordt daarvoor te goed betaald om het statement te maken "voor mijzelf verkies ik toch een ander merk".
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar ligt dat gevoelig bij die Beierse auto leverancier. Lewis Hamilton heeft ook Ferrari's in zijn persoonlijke verzameling. Doen ze bij Mercedes niet moeilijk om.
Denk meer een sponsordingetje, als VDM er nog een Ferrari naast wil hebben gaat BMW hem echt niet tegenhouden, maar ze zullen hem het liefst in een BMW zien ja.
Zo zal Mercedes Hamilton ook graag in de nieuwste GTR zien en die heeft ie dan ook, en daar heeft ie vádt niet voor hoeven betalen, helemaal gezien ‘ie zo actief is op social media, betere reclame is er niet voor ze :P
 
Laatst bewerkt:
Denk meer een sponsordingetje, als VDM er nog een Ferrari naast wil hebben gaat BMW hem echt niet tegenhouden, maar ze zullen hem het liefst in een BMW zien ja.
Zo zal Mercedes Hamilton ook graag in de nieuwste GTR zien en die heeft ie dan ook, en daar heeft ie vádt niet voor hoeven betalen, helemaal gezien ‘ie zo actief is op social media, betere reclame is er niet voor ze :P
Ja dit klinkt wel logisch idd :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan