Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 13,9%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 37 46,8%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,6%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,7%

  • Totaal aantal stemmers
    79
Duidelijk minder wheelie met vleugels van Always. ;)

Apart trouwens dat ze die foto niet even een standaard automatische kleurcorrectie geven. :P

Knipsel11.jpg
 
Laatst bewerkt:
 
Ik vind het ook wel gaaf dat Assen dit jaar de eerste ronde van het kampioenschap is, met van der Mark op een nieuw merk. Nu maar hopen dat wij er ook bij mogen zijn in april.
 
Ik vind het ook wel gaaf dat Assen dit jaar de eerste ronde van het kampioenschap is, met van der Mark op een nieuw merk. Nu maar hopen dat wij er ook bij mogen zijn in april.
Ben bang dat seizoen 2021 in het begin hetzelfde is als 2020 ,......en misschien na zomer mondjesmaat publiek.
Ik heb nog nooit een seizoen zonder ook maar één GP te missen meegemaakt , als er weer publiek bij mag ga ik dat dik inhalen ,....veel reizen wordt dat dan .
 
Ik zou er niet op rekenen...vrees dat het eerder najaar zal zijn voordat er weer massaal pubkiek toegelaten wordt.
Precies. En sterker nog, voordat iedereen gevaccineerd is ben je zo een jaar verder. Ik verwacht dan ook dat 2021 een opstap wordt naar een beter 2022. En dat nog los gezien van de economische gevolgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joep
Precies. En sterker nog, voordat iedereen gevaccineerd is ben je zo een jaar verder. Ik verwacht dan ook dat 2021 een opstap wordt naar een beter 2022. En dat nog los gezien van de economische gevolgen.
Precies ,....gezondheid staat 100% voorop , maar die economie krijgt inderdaad een pestklap , de sponsoren van het TT circuit hebben ook niet het eeuwige leven en als ze dat we hebben gaat men bezuinigen , en dat zou nog weleens grote gevolgen kunnen krijgen , niet alleen het TT circuit maar alle organisatoren !!!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Precies. En sterker nog, voordat iedereen gevaccineerd is ben je zo een jaar verder. Ik verwacht dan ook dat 2021 een opstap wordt naar een beter 2022. En dat nog los gezien van de economische gevolgen.
Voordat iedereen gevaccineerd is, kan je weer overnieuw beginnen. Ze weten niet eens hoe lang je beschermt bent. Minimaal 3 maanden zegt pfizer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan