Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 13,9%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 37 46,8%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,6%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,7%

  • Totaal aantal stemmers
    79
E5i13zIXIAIstt6.jpg
 
Gelukkig staat er iets van de race op YouTube. niet helemaal ideaal. Door de Olympische spelen geen uitzending?
 
Had het idee dat Michael wel stiekem wat dichterbij kwam.

Had net 1 rondje te kort denk ik om echt wat uit te halen voor podium
Zelfs zonder rode vlag had hij dat niet gered denk ik. Redding en Razdinges hielden elkaar af en toe wat op in het gevecht maar niet genoeg.
Michael ging net zo snel rond als het drietal voor hem, maar zeker niet sneller.

Een quote van Michael zelf na de race.

'Op het einde had ik hetzelfde tempo als de mannen voor me, mannen die voor het podium vochten, maar ik kon gewoon niet dichterbij komen. We moeten nog wat extra grip zien te vinden om het tempo erin te kunnen houden zodat ik de volgende keren met hen kan strijden.'
 
Zelfs zonder rode vlag had hij dat niet gered denk ik. Redding en Razdinges hielden elkaar af en toe wat op in het gevecht maar niet genoeg.
Michael ging net zo snel rond als het drietal voor hem, maar zeker niet sneller.

Een quote van Michael zelf na de race.

'Op het einde had ik hetzelfde tempo als de mannen voor me, mannen die voor het podium vochten, maar ik kon gewoon niet dichterbij komen. We moeten nog wat extra grip zien te vinden om het tempo erin te kunnen houden zodat ik de volgende keren met hen kan strijden.'
Klopt helemaal.
Zat meestal ~2sec achter redding
Daarna even ~1.5 achter toprak maar werd daarna ook vrij snel weer 2sec en rood ivm folger.
Erg goed gereden, wat jammer van de start. Weet niet of dat ook mss met de problemen te maken heeft van fp3.
 
Gisteren live kunnen bekijken maar vandaag via E player...poeh harde klapper voor MVDM ,gelukkig oké.
Uitkomend Meeuwenmeer waar hij Vrijdag zichtbaar al een vette slide maakte........linke boel.
 
-O- Phoe! dat was een harde klapper. Gelukkig zat ie later gewoon in de pitbox bij z'n team. Balen dat ie voor race 2 achteraan moet starten, om de eerste race te evenaren zal zelf al moeilijk worden. B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan