Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 13,9%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 37 46,8%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,6%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,7%

  • Totaal aantal stemmers
    79
Kan ik me wel vaag iets van herinneren ja :P
Heb wel eens gelezen dat die in jouw top circuits staat en dat je er ook wel eens geweest bent?!

Heb het zelfs meer dan eens gelezen, weet ik zeker :)

Wou al kijken of het op fb heb gestaan maar heb jou niet op fb dus kan geen garanties geven🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Heb wel eens gelezen dat die in jouw top circuits staat en dat je er ook wel eens geweest bent?!

Heb het zelfs meer dan eens gelezen, weet ik zeker :)

Wou al kijken of het op fb heb gestaan maar heb jou niet op fb dus kan geen garanties geven🤣
:Y Mijn laatste circuit bezoek verslag dateert alweer van 2018 en dat ging over het IDM / ontmoeting met Kevin Schwantz. Maar bij deze komt Cadwell Park nog een keer: Verslag bezoek BSB Cadwell Park 22 en 23-08-2015
 
Ik neem hem sowieso niet, jou ook niet trouwens voor je je dingen in je hoofd haalt :P

@NR34 en ik hebben elkaar gevonden in de "internet woordgrapjes/herinneringen" na een wat stroevere start op dit forum, ik herken tegenwoordig zelfs zijn sarcasme 🤣
 
Heb wel eens gelezen dat die in jouw top circuits staat en dat je er ook wel eens geweest bent?!

Heb het zelfs meer dan eens gelezen, weet ik zeker :)

Wou al kijken of het op fb heb gestaan maar heb jou niet op fb dus kan geen garanties geven🤣
Ik zou het dan ook briljant vinden als iemand mij op FB heeft.
 
Ik neem hem sowieso niet, jou ook niet trouwens voor je je dingen in je hoofd haalt :P

@NR34 en ik hebben elkaar gevonden in de "internet woordgrapjes/herinneringen" na een wat stroevere start op dit forum, ik herken tegenwoordig zelfs zijn sarcasme 🤣
Tenminste iemand die het herkent :t Ik kan best cynisch, sarcastisch zijn idd. Maar meestal goed bedoeld.
 
Tenminste iemand die het herkent :t Ik kan best cynisch, sarcastisch zijn idd. Maar meestal goed bedoeld.
Duurde ff..

Om het je zelf, en anderen, makkelijker te maken zou je af en toe een smiley kunnen gebruiken. Dan pikken ze het er wat sneller uit denk ik ;)
Mij maakt het niet uit hoor
 
tempFileForShare_20210903-154604.jpg


Weer een technisch probleem
 
  • Wow
Waarderingen: jbt
Gister weer genoten van de "sundayman" op zaterdag.
Man man man wat kan die Michael toch lekker racen, redelijke start maar dan meteen een goeie lijn kiezen zodat er wat gewonnen kan worden.
Vecht en martelen met die machine om vooruit te komen, zag ook weer een paar mooie inhaal acties.

Hopelijk straks weer een goed resultaat en dan vanmiddag lekker voorin starten
 
Gister weer genoten van de "sundayman" op zaterdag.
Man man man wat kan die Michael toch lekker racen, redelijke start maar dan meteen een goeie lijn kiezen zodat er wat gewonnen kan worden.
Vecht en martelen met die machine om vooruit te komen, zag ook weer een paar mooie inhaal acties.

Hopelijk straks weer een goed resultaat en dan vanmiddag lekker voorin starten
Jammer dat Bo dit niet beheerst . Het echte strijden en vechten met de ballen bloot tot aan het gaatje })
 
Terug
Bovenaan Onderaan