Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 14,1%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 36 46,2%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,9%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,8%

  • Totaal aantal stemmers
    78
Welkom bij World Superbikes Cribs;


Heb vdM altijd al een relaxte gast gevonden en nu nog meer:

vdM KS.jpg


En ik zie dat ook vdM naar de Ikea gaat :Y
 
Ik heb nog geen heel sterke tijden gezien van Michael tijdens de wintertesten. Zal wel goedkomen tijdens de races.
 
Ik heb nog geen heel sterke tijden gezien van Michael tijdens de wintertesten. Zal wel goedkomen tijdens de races.

Volgens mij is hij nooit zo heel snel geweest tijdens testen, toch? En komt hij altijd tijdens het seizoen echt op stoom. Beter zo dan andersom.
 
P5 om het seizoen mee te beginnen is geen slechte start. Zal wellicht op iets meer gehoopt hebben. Zowel hij als Lowes werden in ieder geval gepakt door de klanten Yamaha van Melandri. Toch sterk opgebouwde race!
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Prima 2e race van VdM. Toch een mooi aantal punten weten te vergaren dit weekend. Zou knap zijn als hij dit jaar in de top 3 kan eindigen in het kampioenschap. Rea en Bautista zijn toch een maatje te groot.
 
Knappe race van Michael een uitstekend weekend alleen denk ik dat Philips Island nog niet echt de verhoudingen toont maar beloofd een mooi seizoen te worden .

Rare move trouwens van Rinaldi (dacht ik) om tussen v d Mark en Lowes te blijven na het uitkomen van de pits .
 
Knappe race van Michael een uitstekend weekend alleen denk ik dat Philips Island nog niet echt de verhoudingen toont maar beloofd een mooi seizoen te worden .

Rare move trouwens van Rinaldi (dacht ik) om tussen v d Mark en Lowes te blijven na het uitkomen van de pits .
Ik kreeg ergens het idee dat rinaldi een nieuwe band oid had gehad in de pits...

Eerst niet vooruit te branden en na een pit bezoek gewoon mee rijden vooraan
 
Terug
Bovenaan Onderaan