Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 14,1%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 36 46,2%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,9%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,8%

  • Totaal aantal stemmers
    78
Ze rijden in retro livery! :D

001_2019_8h_YZF-R1.jpg


http://michaelvandermark.com/yamaha...-hours-win-in-legendary-yamaha-tech21-livery/
In 1985 deden Kenny Roberts en Tadahiko Taira mee met een Yamaha 750 in die uitmonstering van Tech21. Dat merk bestaat niet meer maar ze rijden wel nog steeds met #21.

8659500066_8316317364_z.jpg


Zij wonnen niet, twee jaar later Kevin Magee en Martin Wimmer wel.

1987_002.jpg


En drie jaar daarna Eddie Lawson en Tadahiko Taira.

1990_004.jpg
 
Iemand die wil gaan, houd je niet tegen. En dat is achteraf maar goed geweest ook voor vdM.
Ik dacht te snel aan de MotoGP. Carrièreplan. ;)

De ideologie van Honda in de Superbikes is niet te volgen. _O-
 
Honda wilde volgens mij vooral een professionele coureur in het team, die de focus op de SBK had liggen, en niet nog een gekke hobby ernaast. Honda's ideologie in de SBK is al een jaar of tien, vijftien constant: meedoen is belangrijker dan winnen.
 
Honda wilde volgens mij vooral een professionele coureur in het team, die de focus op de SBK had liggen, en niet nog een gekke hobby ernaast. Honda's ideologie in de SBK is al een jaar of tien, vijftien constant: meedoen is belangrijker dan winnen.
Het ligt aan alles behalve Honda denk ik.. dit seizoen kregen ze het deksel weer op de neus. _O- ;)
 
Het ligt aan alles behalve Honda denk ik.. dit seizoen kregen ze het deksel weer op de neus. _O- ;)
Tot die Fores er ineens op zit straks..
Kan in de Bsb gewoon met de panigale mee komen op een blade ( geen moriwaki maar toch )
Waarbij ik wel denk dat de electronica een component is die honda tegen werkt maar een fores of Camier ( als die echt fit is ) kunnen zo n ding toch echt wel in de top 10 rijden
 
Tot die Fores er ineens op zit straks..
Kan in de Bsb gewoon met de panigale mee komen op een blade ( geen moriwaki maar toch )
Waarbij ik wel denk dat de electronica een component is die honda tegen werkt maar een fores of Camier ( als die echt fit is ) kunnen zo n ding toch echt wel in de top 10 rijden
Ik had altijd grote ogen wat Camier met de MV Augusta allemaal kon. :}
Op straat / amateurcircuit - ABS uit / MAN / BSB is de Fireblade CBR900 geen gekke fiets.
Maar de Honda is in het WSBK niet echt vooruit ontwikkeld. 8)7
De soap is te gek voor woorden. ;)
 
Helaas word het knokken voor een podium denk ik, zou er van staan te kijken als hij echt mee kan doen om de winst
 
P2 erg netjes hoor en het hoogst haalbare met een MotoGP machine voor je! *O*
 
Lekker hoor! Verder enorm saaie race totdat Rea en Lowes bij elkaar kwamen. Toch wel jammer de grote verschillen op de baan.
 
Ik vraag me dan wel oprecht af wat Davies faut doet 🤔
...en Bridewell, en Laverty, en Renaldi, en Zanetti, en Redding in BSB-trim, en en en... Er is volgens mij maar één Ducati die zo veel sterker presteert dan je mag verwachten, en dat is die van Bautista. De rest rijdt precies waar ze horen te rijden.
 
Wel goed te zien dat Michael weer de overhand heeft op zijn team maatje de laatste races.
Gewoon knap gereden. Als als als....Bautista dit jaar niet mee zou doen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan