Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 13,9%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 37 46,8%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,6%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,7%

  • Totaal aantal stemmers
    79
Goed geraden gegoogeld. U gaat door voor de koelkast :Y En ik maar denken dat Michael voor zichzelf begonnen was _O-

Niet gegoogeld hoor, aangezien ik net zoals jij in dezelfde regio woon heb ik deze ook regelmatig zien rijden! :P
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Wat een goede race van Michael. mooi podium. en wat een mega ballen actie op Davies buiten om! jammer dat die Duc zo belachelijk hard loopt.
 
Zeker heel netjes! En gelijk p3 in het WK weer terug.
Die actie op Davies was echt geweldig om te zien :t
 
Vdm in actie
ED4GK9dXkAUwXeE.jpeg.jpg
 
Loopt dat contract niet af aan het eind van het seizoen? Of zou dat aflopen per 31-12?
Zover bekend en gewoon is lopen die af per 31-12.
Stel een team/merk/rijder wordt kampioen kan de fabrikant nog ff met die veren prijken en mediaverplichtingen houden met de rijder.
 
Genoten van Michael in race 1. Man man, wat een kanon is die jonge man zonder motorrijbewijs _O- :}
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Vroeg me af waarom het gisteren niet helemaal lukte. Hij meldde zaterdag na de 1ste manche wel dat hij niet geheel tevreden was over de bike. Maar wat dan het verschil maakt tussen de 1ste en 2e manche is me niet duidelijk.
 
Vroeg me af waarom het gisteren niet helemaal lukte. Hij meldde zaterdag na de 1ste manche wel dat hij niet geheel tevreden was over de bike. Maar wat dan het verschil maakt tussen de 1ste en 2e manche is me niet duidelijk.
Volgens mij was het best wel wat warmer gisteren dan zaterdag, dus wellicht dat er minder grip was?
 
Zover bekend en gewoon is lopen die af per 31-12.
Stel een team/merk/rijder wordt kampioen kan de fabrikant nog ff met die veren prijken en mediaverplichtingen houden met de rijder.
Uit pure goodwill zou een team een coureur dan dus toestaan al te testen in Valencia. Anderzijds, KTM zou er ook niks mee opschieten om hem tegen te houden mee te doen aan een EWC race in zijn eigen land. Het is ook niet alsof hij KTM veel gebracht heeft.
 
Volgens mij was het best wel wat warmer gisteren dan zaterdag, dus wellicht dat er minder grip was?

Dat vermoeden heb ik ook, gezien hij een regelmatige pace had maar gewoon net trager dan de kopgroep. Maar kan er niet zoveel over vinden. Maar op naar de volgende. Weer lekker boenjeren net als in de 1ste manche. Go Mickey, Gooooo!
 
Sommige tegenstanders met name Alex Lowes gebruikten in Race 2 ook dezelfde achterband wat Michael gebruikte in Race 1 en dat maakte het grootste verschil in Race 2 .... volgens mij.
 
Volgens mij was het best wel wat warmer gisteren dan zaterdag, dus wellicht dat er minder grip was?
Zondag was het iets koeler , ben er zelf za en zo geweest, zondag had Michael een
SC 0 achterband, zag ik na de race bij de geluidsmeting, weet niet waar hij zaterdag mee reed, klopt dat er zondag een kleine verandering aan de set up was gedaan,wat niet werkte
 
Terug
Bovenaan Onderaan