Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 13,9%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 37 46,8%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,6%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,7%

  • Totaal aantal stemmers
    79
Dus zo word maar weer bevestig, al die speciale race parts hebben we niet nodig:+
en reed die Brink nou wel op een ”circuit motor” ?
 
Dus zo word maar weer bevestig, al die speciale race parts hebben we niet nodig:+
en reed die Brink nou wel op een ”circuit motor” ?

Ik dacht hetzelfde: Laat ze lekker allemaal op een productie machine rijden en je hebt een hartstikke leuke competitie. Of zouden ze zoiets al hebben? Iets met BSB :t
 
Dus zo word maar weer bevestig, al die speciale race parts hebben we niet nodig:+
en reed die Brink nou wel op een ”circuit motor” ?
Als het goed is heeft Brink een IDM klare fiets onder de kont maar ik had niet het idee dat hij nou harder accelereerde dan de r1m, of harder de hoek om ging.

Denk dat talent ook wel een dingetje is.. ;)
 
Lees net Op Racesport en Speedweek dat Michael Yamaha na dit seizoen gaat/moet verlaten !?
Volgens de geruchten gat hij naast Sykes op de BMW rijden !?
Ben benieuwd..

Dat is minder en ergens wel weer verklaarbaar als je ziet hoe snel zijn nieuwe teamgenoot is. Maar dan is Lowes vorig jaar verdomd goed uit de stoeltjesdans gekomen. Een kans op een Suzuka overwinning wordt hiermee ook nihil.
 
Lees net Op Racesport en Speedweek dat Michael Yamaha na dit seizoen gaat/moet verlaten !?
Volgens de geruchten gat hij naast Sykes op de BMW rijden !?
Ben benieuwd..

Nou het is behoorlijk stil met de geruchten dat VR naar Petronas gaat , ....zo mooi zijn dat Micky naar Wilco gaat (goeie maatjes met Wilco en Thorleiff) en VR met een contract /steun van Yamaha een poging gaat doen om voor een WSBK titel te gaan , ook omdat het management van Micky de kaken stijf op elkaar houd :+ :+
 
Nou het is behoorlijk stil met de geruchten dat VR naar Petronas gaat , ....zo mooi zijn dat Micky naar Wilco gaat (goeie maatjes met Wilco en Thorleiff) en VR met een contract /steun van Yamaha een poging gaat doen om voor een WSBK titel te gaan , ook omdat het management van Micky de kaken stijf op elkaar houd :+ :+

Zit je nou al aan het bier... :P
Zou idd wel vet zijn maar zie het niet gebeuren..

Van mij mag Mickey ook naar het BSB gaan, zie ik hem denk vaker als in een World Series.. })
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Nou het is behoorlijk stil met de geruchten dat VR naar Petronas gaat , ....zo mooi zijn dat Micky naar Wilco gaat (goeie maatjes met Wilco en Thorleiff) en VR met een contract /steun van Yamaha een poging gaat doen om voor een WSBK titel te gaan , ook omdat het management van Micky de kaken stijf op elkaar houd :+ :+

Geloof er geen bal van. Maar dromen mag en we zullen zien.
 
Laatst bewerkt:
Dat is minder en ergens wel weer verklaarbaar als je ziet hoe snel zijn nieuwe teamgenoot is. Maar dan is Lowes vorig jaar verdomd goed uit de stoeltjesdans gekomen. Een kans op een Suzuka overwinning wordt hiermee ook nihil.
Dat is op basis van 1 raceweekend op gelijke motoren?
 
Zo zeg wie had dit anno 30-06-2020 verwacht?
BMW SBK.......tja.
Honda SBK.................................ik zeg dit gaat het worden:)
Motogp ....................................dromen................of niet.

Wie van de drie.
 
Zo zeg wie had dit anno 30-06-2020 verwacht?
BMW SBK.......tja.
Honda SBK.................................ik zeg dit gaat het worden:)
Motogp ....................................dromen................of niet.

Wie van de drie.

Of toch Ducati? sterke banden en aantal team in de MotoGP, dat heeft hij altijd gezegd dat dat interessant is. Wildcards, invalbeurten etc.

Davies is ook wel een keer klaar bij Aruba.it lijkt me ;)
 
Dat is op basis van 1 raceweekend op gelijke motoren?

Ja daar heb je gelijk in, hoewel Toprak op de Kawa ook al vedomd snel was. Maar vandaar ook de vermelding dat Lowes verdomd goed terecht gekomen is. De vergelijking Lowes vs. vdM is beter te maken en die waren aardig aan elkaar gewaagd. En sommigen zullen zeggen dat vdM gewoon beter was.
 
Lees net Op Racesport en Speedweek dat Michael Yamaha na dit seizoen gaat/moet verlaten !?
Volgens de geruchten gat hij naast Sykes op de BMW rijden !?
Ben benieuwd..
Ik hoop vóór Sykes. :+ ;)

De BMW zal vast progressie maken, en als Michael op dezelfde motor rijdt als ik dan heeft dat voor mij wel toegevoegde waarde. *O* :')
 
Nou het is behoorlijk stil met de geruchten dat VR naar Petronas gaat , ....zo mooi zijn dat Micky naar Wilco gaat (goeie maatjes met Wilco en Thorleiff) en VR met een contract /steun van Yamaha een poging gaat doen om voor een WSBK titel te gaan , ook omdat het management van Micky de kaken stijf op elkaar houd :+ :+
Hoe groot acht je die kans Gerrit?
 
Ik hoop vóór Sykes. :+ ;)

De BMW zal vast progressie maken, en als Michael op dezelfde motor rijdt als ik dan heeft dat voor mij wel toegevoegde waarde. *O* :')

Toen BMW de S1000RR op de markt bracht en daarmee de WSBK in ging was ik super enthousiast. Maar toen het na een aantal seizoenen beter tot gewoonweg goed ging, trokken ze de stekker uit het project. Daarom hier gemengde gevoelens over BMW in de WSBK.
 
Terug
Bovenaan Onderaan