michaelR1 en verkopen van banden?

zit hier een luchtje aan?

  • Ja...

    Stemmen: 5 71,4%
  • Nee...

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
TK: Banden o.a. Supercorsa's, Rensports, Sportmax

ik blijf dit toch raar vinden..begint een beetje op een winkeltje te lijken...
niemand heeft zoveel banden in voorraad...met het verhaal dat er veel gerace't wordt...

hij verkoopt mez4 van metzeler, nou die worden niet gebruikt om te racen...
hij levert al nieuwe racetec's zoals ie zegt...nou dat vind ik toch wel ff bijzonder....die zijn nergens te krijgen in nederland...dus die moet ie uit duitsland halen...

is dit een beetje verkapte handel zeg maar??? dus tegen de regels van mf in?
hij adverteert zich suf met setjes...normaal mens moet hier voor betalen...

:)
 
Nou... We hebben hierover al eerder contact gehad met hem. Hij heeft ons toen bezworen dat het niet commercieel is en dat het zijn eigen (en van vrienden) in de racerij en bij circuitdagen gebruikte banden zijn. We hebben toen gezegd dat het topic daarom open mocht blijven, maar dat het niet de bedoeling is om voor ieder nieuw setje een topic te openen of om het topic bij herhaling omhoog te schoppen.
 
maar metzies mez 4 zijn geen ex race banden...laten we eerlijk zijn toch?
 
Wat zit je nou te zeiken Napo? Is dit nou alleen maar omdat je er niet een achterband kreeg voor de prijs die jij in gedachten had?
 
Wat zit je nou te zeiken Napo? Is dit nou alleen maar omdat je er niet een achterband kreeg voor de prijs die jij in gedachten had?
nee hoor..maar gerben (debandenman) mag zijn spul hier toch ook hier niet neerzetten? :)

dus ik vroeg me dat af...
 
nee hoor..maar gerben (debandenman) mag zijn spul hier toch ook hier niet neerzetten? :)

dus ik vroeg me dat af...
Nou, Gerben koopt doet in- en verkoop van nieuwe banden.

En tegen zeer schappelijke prijzen. :}

Michael verkoopt alleen zijn gebruikte banden. Zegt ie iig.

Vandaar.

Maar ik ben met je eens dat het een grensgeval is.
 
Zoals Orf al meldde hebben we hierover contact met hem gehad. Dit is typisch een "grijs gebied" geval waar het moeilijk is om een oordeel te vellen. Hij heeft gemeld dat het niet commercieel is; blijkt dit wel zo te zijn dan gaat het topic uiteraard op slot.

E.e.a. moet nog duidelijk(er) worden. Wellicht kan hij zelf ook even iets zeggen hierover.
 
dus niet meer zeuren...

Topic moet blijven..

hij is de mf banden man.. :z

iedereen is tevreden dus wat is het probleem..? :?
 
iedereen is tevreden dus wat is het probleem..? :?
Het probleem is dat commerciële topics niet toegestaan zijn en ook actief gesloten worden. En als dit topic commercieël is en het blijft open, dan betekent dat dus dat topics van andere (semi-)commerciële (banden)aanbieders zoals De Bandenman ook zouden moeten mogen. Dus vandaar dat het wel degelijk van belang is of het commercieel is of niet. Is het wel commercieel, dan wordt het namelijk gesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan