Michelin Pilot Power 180/55 Z17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onder voorbehoud van daadwerkelijk ophalen verkocht aan TheMauster.

Anders neem ik contact met je op magnum44 :Y
 
Heb je de Michelin band nog verkocht?En nee NorthSider was ik niet die hem te duur vond,wel goed lezen wie er wat zegt/tikt.Of zat jij vroeger altijd achterin de klas?
 
Heb je de Michelin band nog verkocht?En nee NorthSider was ik niet die hem te duur vond,wel goed lezen wie er wat zegt/tikt.Of zat jij vroeger altijd achterin de klas?
Als het goed is komt TheMauster de band woensdagmiddag ophalen. Anders laat ik het je weten :Y

En Northsider had het inderdaad niet over jou, maar over TheMauster :Y
 
Heb je de Michelin band nog verkocht?En nee NorthSider was ik niet die hem te duur vond,wel goed lezen wie er wat zegt/tikt.Of zat jij vroeger altijd achterin de klas?
Denk dat jij nog effe goed moet lezen kerel, volgens mij staat er duidelijk onder voorbehoud verkocht aan TheMauster in die quote :Z :Z
Maar goed ik zat inderdaad achterin de klas, dat deed ik zodat de mensen die problemen hebben met begrijpend lezen wat dichter bij de docent konden zitten.

Zat jij niet toevallig vooraan?

@vlavlip: Goed dat' ie verkocht is :Y
 
Denk dat jij nog effe goed moet lezen kerel, volgens mij staat er duidelijk onder voorbehoud verkocht aan TheMauster in die quote :Z :Z
Maar goed ik zat inderdaad achterin de klas, dat deed ik zodat de mensen die problemen hebben met begrijpend lezen wat dichter bij de docent konden zitten.

Zat jij niet toevallig vooraan?

@vlavlip: Goed dat' ie verkocht is :Y
_O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan