Michelin Pilot Power 2ct achterband 190/55

Status
Niet open voor verdere reacties.
het is dat ik 190/50 nodig heb voor mn r1. anders had ik hem wel willen hebben

Dat maakt niet veel uit hoor. Is maar net wat jij fijner vindt om mee te rijden. Ik heb ook een 190/55 op m'n R1 en ik wil niet anders meer. Ik heb dan wel het verschil kunnen ervaren met dezelfde R1 ernaast (1 dag ouder :+).

Een 190/55 stuurt veel fijner vind ik zelf, maar is ietsje minder 'stabiel' op rechte stukken.
 
Band is verkocht. :W

Dat maakt niet veel uit hoor. Is maar net wat jij fijner vindt om mee te rijden. Ik heb ook een 190/55 op m'n R1 en ik wil niet anders meer. Ik heb dan wel het verschil kunnen ervaren met dezelfde R1 ernaast (1 dag ouder :+).

Een 190/55 stuurt veel fijner vind ik zelf, maar is ietsje minder 'stabiel' op rechte stukken.
Op de Z1000 is 190/50 ook standaard, maar vind de 190/55 ook veel beter sturen.
De 55 rolt gewoon veel mooier af, had bij de 50 altijd het idee dat de achterkant de voorkant niet kon bij houden.
Van verminderde stabiliteit op rechte stukken heb ik nog niks van gemerkt maar de Zed is dan ook een compleet andere motor.
 
Ik heb het mooi kunnen vergelijken met de R1 van mijn schoonbroer. Dezelfde motoren, maar die had dus een hoogtemaat 50 en die lag voor mijn gevoel wat stabieler/steviger op lange rechte stukken, maar dat kan inderdaad ook gevoel zijn.
De rest van je verhaal sluit ik me mooi bij aan *D

Maakt ook al niet meer uit aangezien de band al verkocht is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan