Michelin Pilot Power *(gebruikt)*

Status
Niet open voor verdere reacties.
In principe wel. Maddox heeft als eerste gereageerd via een ander forum. Hij heeft dus eerste keus, maar dan moet 'ie het wel laten weten ;)
zoals eerder gepost:
hey daniel, als je die bandjes al aan een ander hebt toegezegd , geen probleem hoor. Ik heb niet per direct nieuwe banden nodig........

wil niemand passeren hier....
 
De bandjes zijn zojuist opgehaald door Yakko :)
Hier mag dus een slotje op 8-)
 
Laatst bewerkt:
Y00 Daniel bandjes zagen er netjes uit *O* , bedankt en wie weet tot de volgende keer! Mag slotje op!


~[edit]
Zo even een update, kijk ik diezelfe avond nog naar die set (100e) , tref ik dit in de achterband aan:

f_DSCN0711m_3a0b7a2.jpg


Dit was een verrassing voor mij. Los van het feit dat dit een omstreden reparatie is, werd ik hier niet vrolijk van. Dit was namelijk niet vermeld in dit verkoop topic en ook niet tentijde aankoop. MAW als ik dit vantevoren wist had ik de band niet overgenomen. Ik heb tentijde aankoop alleen (stomstom B| ) naar het profiel gekeken.
Ik denk "geen probleem even contact opnemen met de DanielV" en probleem opgelost. Niet dus, hij weigert de band terug te nemen omdat hij, volgens hem, hiervan ook niet op de hoogte was. Ondanks mijn voorstel om de band terug te nemen voor het schappelijke bedrag van 30 euro.

Dus wat leren we hiervan?
1. De bandjes van Danielv geheel controlleren (ook van binnen) en niet enkel en alleen afgaan op de door hem verstrekte info.
2. Niet denken dat, wanneer je achteraf, op je net aangeschafte spullen, een onaangename verrassing ontdekt, DanielV (een mede mf'er |( ) een nette oplossing aanbiedt.

Ik vind het jammer dat het zo moet, heb met hem gecommuniceerd via PB's maar hij wil de band niet terug nemen. Dan rest mij niets anders dan de toekomstige klanten (event. mf'ers) van hem, voor bovenstaande praktijken, te waarschuwen!

Iemand nog een bandje nodig?? |( :r
 
Laatst bewerkt:
Wat is dit walgelijk, :r Dit moet je weten als verkoper! Dit hoort men terug te nemen.

Niet echt netjes dus..... :(
 
Y00 Daniel bandjes zagen er netjes uit *O* , bedankt en wie weet tot de volgende keer! Mag slotje op!


\[edit]
Zo even een update, kijk ik diezelfe avond nog naar die set (100e) , tref ik dit in de achterband aan:

[afbeelding]

Dit was een verrassing voor mij. Los van het feit dat dit een omstreden reparatie is, werd ik hier niet vrolijk van. Dit was namelijk niet vermeld in dit verkoop topic en ook niet tentijde aankoop. MAW als ik dit vantevoren wist had ik de band niet overgenomen. Ik heb tentijde aankoop alleen (stomstom B| ) naar het profiel gekeken.
Ik denk "geen probleem even contact opnemen met de DanielV" en probleem opgelost. Niet dus, hij weigert de band terug te nemen omdat hij, volgens hem, hiervan ook niet op de hoogte was. Ondanks mijn voorstel om de band terug te nemen voor het schappelijke bedrag van 30 euro.

Dus wat leren we hiervan?
1. De bandjes van Danielv geheel controlleren (ook van binnen) en niet enkel en alleen afgaan op de door hem verstrekte info.
2. Niet denken dat, wanneer je achteraf, op je net aangeschafte spullen, een onaangename verrassing ontdekt, DanielV (een mede mf'er |( ) een nette oplossing aanbiedt.

Ik vind het jammer dat het zo moet, heb met hem gecommuniceerd via PB's maar hij wil de band niet terug nemen. Dan rest mij niets anders dan de toekomstige klanten (event. mf'ers) van hem, voor bovenstaande praktijken, te waarschuwen!

Iemand nog een bandje nodig?? |( :r




ts had moeten vermelden dat er een prop in zat .. dit is zuur voor de koper ...

en weggegooid geld ... :X
 
Wat is dit walgelijk, :r Dit moet je weten als verkoper! Dit hoort men terug te nemen.

Niet echt netjes dus..... :(
:^
Vooral het feit dat hij niet over de brug komt met een eventuele oplossing, zelfs al wist hij er niets van, dan nog vind ik dat je de band moet terugnemen.

Ik ben benieuwd hoe danielv gaat reageren hier in het topic
 
Voor zover ik weet heeft Daniel die set ook van iemand overgenomen en kan hij dus ook die prop niet gezien hebben.
Dus niet gaan lopen zeuren als je niet weet hoe het zit :W
 
Gebruikte banden moet je naar mijn mening altijd zelf inspecteren voordat je tot de koop overgaat.
Evengoed was het wel netter geweest van TS om het te vermelden
 
Als je 2ehands iets komt, dan ben je verplicht het goed na te kijken. Anders heb je geen poot om op te staan.
 
Weet jij wel hoe het zit dan?

Als verkoper zou ik altijd zeker zijn van hetgeen wat ik verkocht. Zeker met iets belangrijks als banden...
En geen gezeur over niet gezien of gemerkt. Had ook bandjes verkocht en bleek bij nader onderzoek een miniscuul klein nageltje in te zitten. HEb de koop afgeblazen omdat ik het risico niet wou lopen dat iemand anders ermee zou kunnen verongelukken oid...

Fatsoen noemt men dit...


Maar ik neem aan dat de verkoper zijn centjes wel terug geeft omdat hij niet bekend wil worden als oplichter om MF...

Foutje kan gebeuren, maar dan wel een vent zijn en het netjes en correct afhandelen.
 
Laatst bewerkt:
Weet jij wel hoe het zit dan?

Als verkoper zou ik altijd zeker zijn van hetgeen wat ik verkocht. Zeker met iets belangrijks als banden...
En geen gezeur over niet gezien of gemerkt. Had ook bandjes verkocht en bleek bij nader onderzoek een miniscuul klein nageltje in te zitten. HEb de koop afgeblazen omdat ik het risico niet wou lopen dat iemand anders ermee zou kunnen verongelukken oid...

Fatsoen noemt men dit...


Maar ik neem aan dat de verkoper zijn centjes wel terug geeft omdat hij niet bekend wil worden als oplichter om MF...

Foutje kan gebeuren, maar dan wel een vent zijn en het netjes en correct afhandelen.
Ik zeg toch net hoe het zit :W

En de koper had de band gewoon goed moeten controleren bij de koop, dan had hij op dat moment kunnen zien dat er een prop in zat en dat aan Daniel kunnen laten zien.

Dus heeftie nu pech en moettie maar niet goedkoop motor willen rijden. Kost nou eenmaal geld.
 
Ik zeg toch net hoe het zit :W

En de koper had de band gewoon goed moeten controleren bij de koop, dan had hij op dat moment kunnen zien dat er een prop in zat en dat aan Daniel kunnen laten zien.

Dus heeftie nu pech en moettie maar niet goedkoop motor willen rijden. Kost nou eenmaal geld.
Dus jij vindt dat de koper verantwoordelijk is voor dat... Knap... Dit hele zaakje riekt, en kennelijk ken jij die gast en help je hem daarom. Je goed recht, maar ben benieuwd hoe jij zou kijken als blijkt dat iets wat je ter goeder trouw hebt gekocht een groot defect vertoond wat bij de koop is verzwegen...

Als dit meteen bij het aanmaken van het topic was gebeurt had iedere potentiëlle koper daarmee rekening gehouden en was er geen probleem geweest. Nu heeft de koper een band waar hij niets mee kan, geen geld, en nog eens reiskosten omdat iemand doodleuk "vergeet" of "verzwijgt" dat er een klein propje in een band zit...


Wens jullie samen veel geluk, en hoop dat de koper snel op veilige verse bandjes mag rijden... :W
 
Ik zeg toch net hoe het zit :W

En de koper had de band gewoon goed moeten controleren bij de koop, dan had hij op dat moment kunnen zien dat er een prop in zat en dat aan Daniel kunnen laten zien.

Dus heeftie nu pech en moettie maar niet goedkoop motor willen rijden. Kost nou eenmaal geld.
Het feit dat je zoiets uberhaupt verkoop, is gewoon ranzig. TS komt zeker op m'n shitlist. Natuurlijk weet ie dat er een prop in zit, dat was waarschijnlijk ook nog de reden voor verkoop.

Het niet terugnemen van de band maakt het alleen maar erger. Kansloos :(
 
Jullie zijn echt te kansloos.
Hij wist zelf niet dat er een prop in zat.
Welk deel van die zin snappen jullie niet?

En het is Daniel z'n fout dat de koper de band niet controleert voordat hij hem koopt :? Moet niet gekker worden.

Mja denk niet dat Daniel er wakker van ligt als jullie niks van hem kopen :W


En met een prop in de band kun je trouwens gewoon rijden, dus wat is het hele probleem :?
 
En trouwens...........de koper haalt om 10u 's ochtends de bandjes op.................en 's avonds om 21u zit er pas een prop in??????????? Zou ik als verkoper dus ook ernstig gaan twijfelen of de koper er niet gewoon zelf een gat in heeft gereden en een prop in heeft laten schieten.
 
En trouwens...........de koper haalt om 10u 's ochtends de bandjes op.................en 's avonds om 21u zit er pas een prop in??????????? Zou ik als verkoper dus ook ernstig gaan twijfelen of de koper er niet gewoon zelf een gat in heeft gereden en een prop in heeft laten schieten.
_O- _O- _O-


:W
 
En trouwens...........de koper haalt om 10u 's ochtends de bandjes op.................en 's avonds om 21u zit er pas een prop in??????????? Zou ik als verkoper dus ook ernstig gaan twijfelen of de koper er niet gewoon zelf een gat in heeft gereden en een prop in heeft laten schieten.
:Z
 
Het feit dat je zoiets uberhaupt verkoop, is gewoon ranzig. TS komt zeker op m'n shitlist. Natuurlijk weet ie dat er een prop in zit, dat was waarschijnlijk ook nog de reden voor verkoop.

Het niet terugnemen van de band maakt het alleen maar erger. Kansloos :(

Weet jij hoe hij aan de bandjes is gekomen?
Voor hetzelfde geld met prop binnengekregen en vervolgens in verpakking laten zitten omdat hij ze niet nodig had.

Beetje kansloze reactie van jou. :Z
Maar ben het wel eens met dat Daniel de banden beter had kunnen controleren voordat hij ze verkocht.
En het is dan wel zo netjes om iets te regelen als er iets niet deugt.
Maarja dat is iets tussen koper en verkoper.
 
En trouwens...........de koper haalt om 10u 's ochtends de bandjes op.................en 's avonds om 21u zit er pas een prop in??????????? Zou ik als verkoper dus ook ernstig gaan twijfelen of de koper er niet gewoon zelf een gat in heeft gereden en een prop in heeft laten schieten.

over kansloos gesproken........ :r

als TS een vent was zou ie z'n band terugnemen, ongeacht of hij het nou wist of niet B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan