Michelin Pilot Power *(gebruikt)*

Status
Niet open voor verdere reacties.

DanielV

geblokkeerd account
30 okt 2005
19.356
0
Arnhem
Hé motorvriendjes en vriendinnetjes :W

Heb thuis nog een setje gebruikte Michelin Pilot Powers liggen.
De voorband is z.g.a.n. en de achterband is nog +/- 75% goed.

't Setje is op te halen in de buurt van Arnhem.
Eventueel kan ik ze komen brengen, als ik in de buurt ben voor m'n werk.
Opsturen ook mogelijk, wat de kosten hiervan zijn moet ik even opzoeken. Ik dacht €6,20....

Voorband: 120/70/17 (week 45 van 2006).
Achterband: 180/55/17 (week 12 van 2007).


De (vaste) prijs: €100,- (excl. verzendkosten!).

Zal er vanavond even een foto van bijzetten.
 
Laatst bewerkt:
Hé motorvriendjes en vriendinnetjes :W

Heb thuis nog een setje gebruikte Michelin Pilot Powers liggen.
De voorband is z.g.a.n. en de achterband is nog +/- 75% goed.

't Setje is op te halen in de buurt van Arnhem.
Eventueel kan ik ze komen brengen, als ik in de buurt ben voor m'n werk.
Opsturen ook mogelijk, wat de kosten hiervan zijn moet ik even opzoeken. Ik dacht €6,20....

Voorband: 120/70/17.
Achterband: 180/55/17.


De (vaste) prijs: €100,- (excl. verzendkosten!).

Zal er vanavond even een foto van bijzetten.

Wat zijn de DOT/productie codes?
 
Laatst bewerkt:
Ik zou graag de voorband over willen nemen, mocht er nog iemand een achterband kunnen gebruiken dan hoor ik het graag kan hem eventueel gewoon ophalen en mocht diegene in de buurt wonen ff afdroppen!
 
Ik zou graag de voorband over willen nemen, mocht er nog iemand een achterband kunnen gebruiken dan hoor ik het graag kan hem eventueel gewoon ophalen en mocht diegene in de buurt wonen ff afdroppen!

Vind ik een goed plan, heb eigenlijk alleen achterbandje nodig ;)
 
Ik zou graag de voorband over willen nemen, mocht er nog iemand een achterband kunnen gebruiken dan hoor ik het graag kan hem eventueel gewoon ophalen en mocht diegene in de buurt wonen ff afdroppen!

Neem ze maar allebei,kun je de achterband bij mij in Etten-Leur droppen..... :Y
 
Ok Daniel bij deze zijn de banden aan mij verkocht, kan ze van het weekend op komen halen! Heb je een PM gestuurd.
 
Ik heb je PM gelezen! *O*
Je hebt een PM terug.

Dit weekend wordt lastig denk ik, gezien m'n werkzaamheden in de kroeg (dj/bar) waardoor ik overdag veel slaap :+

Maar daar komen we wel uit ;)
 
Oké de DOT-codes van de banden :)


Voorband: week 45 van 2006.
Achterband: week 12 van 2007.
 
Zou ze gisteravond al posten maar moest (onverwachts) werken.
Is er iets mis met deze bouwjaren dan? :)
nee, niks mis mee. maar als je ze eerder had gepost had ik ze gekocht van je. Maar als iemand anders ze al heeft gekocht zonder de codes te weten zijn ze natuurlijk eerst -O-
 
nee, niks mis mee. maar als je ze eerder had gepost had ik ze gekocht van je. Maar als iemand anders ze al heeft gekocht zonder de codes te weten zijn ze natuurlijk eerst -O-
Ik kijk even wie er de eerste was. Jij op ZXR-Forum, of diegene hier op MF... ;)
 
zie mijn reactie op de zxr-club ;)
Die reactie is geplaatst op 6 maart om 13:47. Jij bent dus de eerste. Stuur me even een mailtje :)

Zie dat je in Veghel woont, daar kom ik voor m'n werk nog wel eens langs. Ik laat je dat nog wel even weten, dan kan ik ze in principe wel langs komen brengen, net als met de bandjes voor JoyRider ;)
 
Laatst bewerkt:
Die reactie is geplaatst op 6 maart om 13:47. Jij bent dus de eerste. Stuur me even een mailtje :)

Zie dat je in Veghel woont, daar kom ik voor m'n werk nog wel eens langs. Ik laat je dat nog wel even weten, dan kan ik ze in principe wel langs komen brengen, net als met de bandjes voor JoyRider ;)
hey daniel, als je die bandjes al aan een ander hebt toegezegd , geen probleem hoor. Ik heb niet per direct nieuwe banden nodig........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan