Michelin Pilot Power of 2CT

Marc Keijsers

MF veteraan
9 sep 2001
3.275
1
Sevenum
Rij zomer en winter, daardoor last van plat vlak op band. Gebruik al jaren de gewone MPP. Zou de band minder snel plat vlak krijgen als ik een 2ct gebruik ivm zachtere zijkant, en wordt de 2ct trager warm ?
 
Ik neem aan dat een MPR2 een slechtere wegligging heeft, ivm minder zacht rubber! Wil graag een goede band, maar met plat vlak is moeilijker de bocht insturen, dus dacht dat met zachtere zijkant mooier rondt slijt !

MPR2, bij MPP 2ct krijg je exact diezelfde platte band als bij de normale MPP.
 
Ik heb net ruim 10K afgelegd met de combinatie MPR2CT achter en een MPP voor.

Gaat prima en slijt keurig rond. Qua opwarmen van de band zou ik het niet weten want dat vind ik toch minder interessant op een straatfiets. Ik warm wel eerst m'n blok op voordat 't ding de sporen krijgt en tegen die tijd zit het met de banden ook wel goed.

:W
 
Ik neem aan dat een MPR2 een slechtere wegligging heeft, ivm minder zacht rubber! Wil graag een goede band, maar met plat vlak is moeilijker de bocht insturen, dus dacht dat met zachtere zijkant mooier rondt slijt !

De MPR2CT heeft best goede grip en ik maak maar zelden een uitstapje van het achterwiel mee. Slechtere wegligging is niet de juiste woordkeuze. In het extreme bereik is de MPP beter. That's it.
 
Terug
Bovenaan Onderaan