Michelin pilot power

Mark MF

MF veteraan
27 jul 2002
1.872
0
hoi luitjes,

Kweenie of dit bij sport hoor? En kon via de zoek niks vinden over de pilot power.

Anny way, heeft er al iemand ervaring met de Pilot power van Michelin.
Ben benieuwd of dit wat is voor mn R6je. Vroegah zat er onder mn zxr400tje bt010 en dat plakte best. :}

Groeten McMark
 
okee, maar geef jij vol gas in de regen, heb met een gsxr600 en supercorsa's ook in de regen gereden op assen en had weinig problemen(alleen uitkomen nationaal)
 
De pilot power is nog niet verkrijgbaar momenteel dus lijkt het mij vrij sterk als iemand hier al ervaring mee heeft :P
 
Anny way, heeft er al iemand ervaring met de Pilot power van Michelin.
Ben benieuwd of dit wat is voor mn R6je. Vroegah zat er onder mn zxr400tje bt010 en dat plakte best. :}
Ze zijn vanaf april leverbaar dus nog effies wachten op de eerste ervaringen.

Het wordt in ieder geval de vervanger van de Pilot Sport die nu standaard op een R6 zit...
 
De pilot power is nog niet verkrijgbaar momenteel dus lijkt het mij vrij sterk als iemand hier al ervaring mee heeft :P
Huh :? vanmiddag ff bij Motoport goes geweest. Die hadden em wel (teminste moeste ze wel ff bestellen) prijs zou ex btw 234 komen?

Vandaar dat ik benieuwd was of er al iemand mee gereden had?
 
is dat schandalig veel 234euro??, mischien dat hij voor die 2t brommer van jou wel iets goedkooper zal zijn aangezien de afmeting van de band.
 
Ze zijn vanaf april leverbaar dus nog effies wachten op de eerste ervaringen.

Het wordt in ieder geval de vervanger van de Pilot Sport die nu standaard op een R6 zit...

Ja, mooi niet dus.
Dit is een extra band die in de range bijgevoegd wordt.
 
bij mijn bandenboer eind feb leverbaar. de exacte prijs kende hij nog niet maar zou tussen de 170 en 180 € moeten zijn volgens hem.

(ps deze zouden beter zijn dan diablo's volgens een vergelijkende test in ... naam boekje vergeten en niet gekocht wegens weinig anders interessant)
 
64362


197 eurie bij jossmit
 
Morgen eens even horen bij MP Vlissingen hoeveel een set kost...en wanneer ze leverbaar zijn......

[offtopic]

McMark.....rij je mee dit jaar vanaf de boullevard??

[/offtopic]
 
Ja, mooi niet dus.
Dit is een extra band die in de range bijgevoegd wordt.

:? Dit wordt wel de vervanger van de Pilot Sport als ik het goed begrepen heb.
Volgens een paar betrouwbare bronnekes bij Michelin (nee niet zomaar bevooroordeeld) zijn ze echt stukken beter dan alle concurrentie, ook beter als de Pilot Sport en Diablo. Wat slechte punten zoals de wat langere opwarmtijd zijn schijnbaar ook aangepakt. Maar de prijs is wel aardig hoog :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan