Michelin Pilot Power

Diep Fries

Die hard MF'er
16 jul 2004
605
1
Hallo medestrijders op de zwarte asfalt,

Mijn ervaringen over deze band (Michelin Pilot Power) wil ik jullie niet onthouden. Heb in Juni dit jaar een RSV Mille R van 2003 gekocht. Bij aflevering een nieuw setje pilot power gemonteerd gekregen en ik moet zeggen.....dit rijdt dus super!!

Vanaf eind juni tot en met oktober 6.000 km gereden op de openbare weg dus. Mijn rijstijl is af en toe een knietje aan de grond links en rechts, en mooi vloeiend door de bocht. (geen gedrift ofzo dus)Beide kanten van de achterband op de rand en voor 2 mm ranjes op beide kanten. Elke dag dat ik rijd, wel een paar keer een wheelietje in z'n 1 (20 meter) of in z'n 2 (100 meter). Ik ben niet echt een stoplichtsprinter. Ik rijdt regelmatig 200 en soms 240. Heb 1 keer 271 op het tellertje gehad. Ook toer ik wel eens met mijn vriendin/vrouw (net getrouwd dus nog een beetje wennen) en rijdt dan rustig 200 km op een dag. na deze 6000 km heb ik nog meer dan 3 mm tot de slijtindicator!!!!!!!!!! dat betekend dus zowiezo nog 2000 en misschien wel 3000 km met de achterband is totaal 8 tot 9000 km. Ben benieuwd of andere mf'ers met hun banden dezelfde supereravring hebben
 
Spuit je hem ook helemaal in met siliconenkit?
:9

Maar het is idd heel erg netjes.
De meeste V-twinrijders doen nog geen 5000km met een achterband!
Dus of het ligt aan jou of aan de band. In dit geval denk ik toch de band als ik zo je verhaaltje lees!
 
Spuit je hem ook helemaal in met siliconenkit?
:9

Maar het is idd heel erg netjes.
De meeste V-twinrijders doen nog geen 5000km met een achterband!
Dus of het ligt aan jou of aan de band. In dit geval denk ik toch de band als ik zo je verhaaltje lees!

Weet het niet zeker maar heb toch echt het gevoel dat het inderdaad de band is die zo goed is....

Siliconen zijn goed om borsten te vergroten maar om je band ermee in te smeren???
 
Terug
Bovenaan Onderaan