Michelin Pilot Pure 120/70 en 190/55 zr17

Crawl

MF veteraan
13 jan 2002
9.542
27
Haarlemmermeer
Ik heb nog een gebruikt setje Michelin Pilot Pure liggen voor de liefhebber.
Maten 120/70 ZR17 voorband met 3mm groef diepte en een achterband 190/55 ZR17 met nog 4 mm rubber.
Heb ze verleden jaar rond deze tijd gekocht en aan maandje of twee mee gereden maar toen laten vervangen omdat ik voor de vakantie weer op vers rubber wilde staan.
Had ze er eigenlijk weer onder willen hebben om ze op te rijden maar vind de 2CT net even lekkerder (neutraler) sturen op mijn Z1000.
Heb je interesse doe een bod en wie weet zijn ze voor jou.
Moet je ze alleen wel komen halen want ik ga ze niet op sturen O-)
 
Ff serieus, rijd jij 2 maanden op een set banden?? :o

Slijten die dingen zo hard dan? (ben van plan ze binnenkort ook eronder te leggen)
 
ik heb de pures onder me falco zitten... voorbandje zit er al 13K op.. achterbandje moest bij 12K vervangen worden omdat er een dikke snee in zat.

en nee ik rijd niet als een oud wijf dus die pures gaan wel lang mee *O*

en idd.. pures zijn ook 2CT _O-
 
Ff serieus, rijd jij 2 maanden op een set banden?? :o

Slijten die dingen zo hard dan? (ben van plan ze binnenkort ook eronder te leggen)
Dat ligt er aan, heb wel eens een setje banden in 18 dagen weg gereden, rondje Frankrijk :]
Ligt dus maar net aan de aantal kilometers dat je in die tijd maakt en onder welke omstandigheden, wat dit setje betreft ongeveer 2000 á 2500km schat ik zo.
Waaronder twee tripjes naar de Eifel.
En aan gezien we in de vakantie vaak 4000 of meer kilometers maken vond ik het wijzer om de vakantie op vers rubber te starten, het jaar er voor al een een nieuwe band in Frankrijk moeten scoren.
Op zich is dat geen probleem alleen kost het je dan wel weer bijna een halve dag.
Maar als er voor dit setje geen belangstelling is laat ik ze er weer onder zetten en rij ik ze wel op.
Kan ik mooi voor de komende vakantie weer wat vers rubber aanschaffen O-)
 
ik heb de pures onder me falco zitten... voorbandje zit er al 13K op.. achterbandje moest bij 12K vervangen worden omdat er een dikke snee in zat.

en nee ik rijd niet als een oud wijf dus die pures gaan wel lang mee *O*

en idd.. pures zijn ook 2CT _O-
Gewoon in Nederland doe ik ook best lang met een setje banden, maar op vakantie slijten ze wel wat harder.
Mede door de bagage en de sportiever rijstijl.
 
Terug
Bovenaan Onderaan