Michelin Pilot Road 2 of Michelin Pilot Road 3

venus_87

MF'er
18 jan 2009
69
0
Eindhoven
Hai,
Onder mijn Duc m600 is het tijd om beide bandjes te vervangen.
Nu, zit ik te twijfelen tussen Pilot Road 2 of 3 OF eventueel band wat anderen mij aanraden.
Ik zie vaak staan dat de pilots voornamelijk goed zijn voor nat weer rijden zijn. Echter rijd ik nooit met regen.
Het feit dat de band 2 compound is spreekt me van de Pilot roads wel zeer aan.
Nu is er recentelijk de Pilot road 3 aan het assortiment toegevoegd... maar omdat deze nog zo nieuw is(en men er dus geen ervaring mee heeft) weet ik dus niet hoe deze overall bevallen, en of ik deze dus moet nemen.
Ik hoor graag hoe jullie hierover denken :Y

Groeten :]
Tim
 
same here. Er wordt gezegd dat de PR3 nog betere grip heeft in natte omstandigheden...

Gezien de prijs, mijn type motor (toer) en mijn ervaringen hou ik het voorlopig bij de PR2. De PR3 is trouwens zo lelijk als de nacht.
 
pilot road 3 schijnt het in de regen nog beter te doen dan de pilot power 2CT en is nu al een hit . Maar waarom wil je banden die het zo goed doen in de regen als je er nooit in rijd...... voor droge omstandigheden zijn er talloze alternatieven
 
Tja als je een weekendje Eifel plant of week Alpen/Schotland heb je het niet voor het kiezen qua weer.
Mijn eerste ritje naar de Eifel was 500km in de regen rijden, ik ging met de PR2 schuiner en harder de bocht om dan met de standaard BT020 op het droge die na een druppel water al opzij ging.
 
Terug
Bovenaan Onderaan