Michelin Pilot Road 3 110/70 ZR17

maarten00

MF'er
5 jun 2012
32
0
Achterhoek
Nog zo goed als nieuwe Michelin Pilot Road 3 voorband. De band is een korte tijd gebruikt op mijn eigen motor, gewisseld omdat volgens Michelin mijn velg niet geschikt was voor een radiaalband.
Profieldiepte in het midden ~4,2MM, aan de randen 4MM.
Maten zoals aangegeven in de titel: 110/70 ZR17.

Verzenden lijkt me niet zo handig, woon in regio Doetinchem. (Gelderland)

yTgIQ==.jpg

2amcXECA==.jpg

LucozbnHaQ==.jpg

Dropbox - 2012-06-20 21.02.41.jpg
Dropbox - 2012-06-20 21.02.27.jpg

Foto's zijn van mijn eigen marktplaats advertentie, dus wel mijn foto's ondanks het watermerk. Op verzoek kan ik meer foto's maken.
 
Laatst bewerkt:
Verzenden is toch niet zo'n probleem? inwikkelen in plastic,verzenden kost 6,95. bij tnt

Zou namelijk passen op mijn Fazer, maar ik rij er niet voor naar doetinchem.

Mocht je hem toch willen versturen; wat is je vraagprijs?
 
Laatst bewerkt:
Het is niet voor niets een vraagprijs. Het staat je vrij om een bod te doen, wellicht komen we er wel uit.
Banden zijn gewoon zo goed als nieuw en toch een 20% onder de nieuwprijs.

2 extra foto's toegevoegd aan startpost.
 
Laatst bewerkt:
Voor 80 euro heb je een deal, verzendkosten zijn ook nog eens 6 euro dus gaat nog wel aardig wat af voor mij.
 
Ik heb nog geen nieuwe besteld.(oude is ook nog niet helemaal op)

Wil je er nog steeds niet af voor 7 tientjes ? O-)
 
Laatst bewerkt:
Als je de verzendkosten er bij doet wel, bedenk je wel even dat ik er dus ook 120 euro voor betaald heb, dus ik lever er al flink op in.
 
Dat snap ik; begrijp ook dat ik al eens meer 2e hands banden heb gekocht zonder ze zelf gezien te hebben. 1 was er zo goed als nieuw, maar bij aankomst toch half versleten, en bij een andere was de verkoper "vergeten" te melden dat het een gerepareerde band was.

maar 77 euries is voor mij ok.

Doe maar een pb-tje waar de centjes heen mogen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan