Michelin power race ex-circuitbanden, IZGS

#144

Die hard MF'er
14 aug 2006
503
0
drachten
Ik heb meerdere setjes Michelin power race banden liggen in de maat voor: 120/70-R17, achter: 180/55/R17. Zijn allen in zeer goede staat!
Ik heb ze slechts 1 (35 km) en sommige 2 sessies (70km) gebruikt, dus zeker nog goed voor een aantal circuit sessies of duizenden openbare weg km's.

Los 75 voor achterband en 50 voor voorband, per set 100 euro.
(150 voor twee achter en 1 voorband)
 
Ik heb meerdere setjes Michelin power race banden liggen in de maat voor: 120/70-R17, achter: 180/55/R17. Zijn allen in zeer goede staat!
Ik heb ze slechts 1 (35 km) en sommige 2 sessies (70km) gebruikt, dus zeker nog goed voor een aantal circuit sessies of duizenden openbare weg km's.

Los 75 voor achterband en 50 voor voorband, per set 100 euro.
(150 voor twee achter en 1 voorband)

U heeft mail !! :Y
 
Kunnen ze ook ogestuurd worden?Dan heb ik wel interesse in een mooi setje(fotootje misschien?)

ja kunnen opgestuurd worden. Ik moet de komende paar dagen regelmatig op verschillende plaatsen in het land zijn, dus kan misschien ook banden meebrengen.
Ik zal een foto'tje maken een dezer dagen, maar kan je verzekeren dat ze er heel mooi bijstaan, weinig gebruikt!!
 
ja kunnen opgestuurd worden. Ik moet de komende paar dagen regelmatig op verschillende plaatsen in het land zijn, dus kan misschien ook banden meebrengen.
Ik zal een foto'tje maken een dezer dagen, maar kan je verzekeren dat ze er heel mooi bijstaan, weinig gebruikt!!

Hoeveel km.ers kan ik hier nog mee op de openbare weg rijden denk je?Of mag dat helemaal niet(of staat er niet "for racing use only"op)?Stuur me anders maar ff een pbtje op bedaffie@casema.nl;is misschien wat makkelijker .
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel km.ers kan ik hier nog mee op de openbare weg rijden denk je?Of mag dat helemaal niet(of staat er niet "for racing use only"op)?Stuur me anders maar ff een pbtje op bedaffie@casema.nl;is misschien wat makkelijker .

afhankelijk van je rijstijl, maar zeker duizenden km's
 
Deze meneer levert hele nette banden, daar hoef je je niet druk over te maken.
 
sorry voor late reactie, ben even weg geweest,
Ik ben een aantal banden kwijt! (vooral voorbanden)
Ik heb op dit moment nog maar 2 michelin achterbanden. Ik zal binnenkort nog een set hebben, die leg ik morgen nieuw om (vers dus)...
Ook nog een setje pirelle diablo supercorsa, maar deze achterband is op de wang van de band in slechte staat.
Ik moet nog zien waar de banden gebleven zijn! Eerst was ik alleen een 190 er band kwijt, nu dus meer... :( Ik ga op onderzoek!) Ik had ze bij een bedrijf gestald :N |(

Vanaf het nieuwe seizoen heb ik regelmatig gebruikt banden over, deze zal ik dan "veilig"opbergen en verkopen.
Ik weet alleen nog niet of dit michelins zijn of pirelli (misschien ook metzelers).

Voor de duidelijkheid, ik heb na 5 april dus 3 michelin achterbanden en 1 voorband te koop, daarnaast heb ik 1 set mindere pirelli's (DSC) en zal dan ook een goede set pirelli's hebben! tevens DSC (=diablo SC)
 
heb je nog een pilot race achterband zoja hoe is de staat en koste incl verz
mischien fototje
oost712@planet.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan