Mick Doohan in Apeldoorn vanavond

Ook grote kans op aanwezigheid van Rossi, volgens de Apeldoornse Courant. Men wil de plank niet misslaan dus er worden geen namen genoemd, maar:
"Overigens is volgens Brouwer de kans groot dat Rossi er eveneens bij is. 'Voor 99 procent zeker komt hij mee. We halen Mick Doohan per helikopter op vanaf het TT-circuit in Assen. Als manager is hij Rossi's baas en hij zou een "pupil" meenemen'." Aldus de AC.

*tiepvautje verbeterdt ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er zeker, ga vanmiddag eerst lekker stukkie tuffen en daarna rijd ik die kant op. Misschien tot later?
 
Nu, alleen Mick Doohan gezien, geen Rossi.
En nog wat MF-ers gespot volgens mij, Mille + roodwitblauwe Honda VFR 400 (?)
En heel wat kentekens die met MF begonnen, maar dasniegoe geloof ik :)
Bij het huiswaarts keren stonden er 2 motoragenten achter mij bij de VKL. Toen ik de kruising over was, reden ze voor me. Ik geloof dat je langs het kanaal 50 mag. Goed, ik zal mijn mond houden over onverantwoorde snelheden binnen de bebouwde kom :X Maarreehh, voortaan geen motorrijders/automobilisten meer flitsen langs 't kanaal, ok?
(ik vond 't echt asociale snelheden)
 
Ook net ff geweest en handtekening van Doohan op mn helm laten zetten. Schappelijke vent, alleen jammer dat ie ongeveer 8 minuten aan het bellen was met zn mobieltje terwijl er 150 man met pen en papier op hem aan het wachten was.
Goed georganiseerd en mooi veel rijders gezien.
 
Ook net ff geweest en handtekening van Doohan op mn helm laten zetten. Schappelijke vent, alleen jammer dat ie ongeveer 8 minuten aan het bellen was met zn mobieltje terwijl er 150 man met pen en papier op hem aan het wachten was.
Goed georganiseerd en mooi veel rijders gezien.

inderdaad, schappelijke vent :X

hij zal je helm maar bekladden...
 
Zo beter dat ik nie geweest ben, rossi was er niet eens??? Mooie stunt van die tent, nou kom ik daar natuurlijk helemaal nooit he mensen in de maling nemen doetie maar bij zijn eigen familie. Mick reed goed maar was nooit erg vrolijk.
 
Zo beter dat ik nie geweest ben, rossi was er niet eens??? Mooie stunt van die tent, nou kom ik daar natuurlijk helemaal nooit he mensen in de maling nemen doetie maar bij zijn eigen familie. Mick reed goed maar was nooit erg vrolijk.
Dat vooroordeel had ik ook. Als je hem soms hoort praten met Randy lijkt het nog altijd een zuurpruim eerste klas. Echter niets is minder waar. Ik heb vanavond geen moment het idee gehad dat hij tegen zijn wil aanwezig was. Er hing verder ook wel een gezonde en gezellige sfeer ondanks de toch wel grote drukte.

Kortom, ik ben blij dat ik even langs ben geweest, met wat geklieder op m'n shirt als gift :)
 
Laatst bewerkt:
Zo beter dat ik nie geweest ben, rossi was er niet eens??? Mooie stunt van die tent, nou kom ik daar natuurlijk helemaal nooit he mensen in de maling nemen doetie maar bij zijn eigen familie. Mick reed goed maar was nooit erg vrolijk.

Nou als Mcik Doohan alleen was geweest was ik ook wel gegaan, alleen jammer dat ik dit nu pas zie. En nu flink balen!!!!!!!!!!! :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan