MICRON Demper

spiker

MF'er
19 mrt 2002
183
0
Iemand enig idee of een uitlaatsysteem met MICRON einddemper

voor een gixer 1100 nog een beetje herrie maakt? Dus m.a.w. is

dit een herrie pijp? Is denk ik van r.v.s. gemaakt.

bvd :}
 
En ik heb een Alu Micron gehad op mijn ZXR, maar die maakte dus echt wel herrie!!!! En dat was mooie herrie, dat kan ik je wel vertellen.
 
Ik had ook 2 dempertjes geregeld voor mijn cbr.. met micron klonk ie stationair iets mooier, maar gas open weinig verschil..

bos eronder en *D heel strak geluid..

verschilt ook erg per motor, moet het gewoon ervaren.. eronder knopen en gassen.
 
vriend van me had een Micron Carbon (rood carbon :9 ) Oval onder zijn CBR, klonk harder dan mijn Bos Carbon Oval, was mooi geluid, janken :}
 
Ik heb ook een Micron Carbon onder mijn CBR. Volgens mij maakt hij aardig herrie :) Maar heb er nooit een andere onder gehad, dus weet het verschil niet.
 
Ik heb al diverse gehad (bsm vampire rvs, devil gevlochten carbon) en nu een open carbon micron demper.

En hij klinkt mooooi..

en veeeeeeeeel herrie.. :D
 
Ik heb twee Micron carbon pijpen op m'n fiets en dat maakt echt herrie! Starten in de vroege uurtjes is er niet meer bij. Niet als ik de buren te vriend wil houden in iedergeval })
 
Wat die demper betreft: je hebt dezelfde motor als ik, hoe is het met de "dip" tussen de 4-6000 toeren? Grappig dat hij er standaard op zat, beetje te weinig geluid? Hoor je het wel?
Op m'n cbr zit ook een micron demper(carbon), maar die is vrij stil. '(
 
Wat die demper betreft: je hebt dezelfde motor als ik, hoe is het met de "dip" tussen de 4-6000 toeren? Grappig dat hij er standaard op zat, beetje te weinig geluid? Hoor je het wel?

Eind 2000 heeft Honda een actie model van de cbr uitgebracht onder de naam grizzly, waarschijnlijk omdat het nieuwe injectie model er aan zat te komen.
Deze waren mooi gemaakt met (nep)carbon onderdelen zoals voor en achter spatbord, donker ruitje en de micron demper. 8-)
Ik heb ook wel op cbr's met orginele dempers gereden, en kan niet zeggen dat die nou veel stiller waren dan de mijne of meer vermogen hadden tussen de 4-6000 toeren. De cbr sport is naar mijn idee wel iets sterker onderin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan