Micron sportuitlaat CBR600f '91-'98

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spykes

MF veteraan
9 feb 2003
7.706
86
Tilburg
Ja de titel zegt het al: micron sportuitlaat voor de CBR600F '91-'98. Slip-on model dus zal ook wel op meerdere motoren passen met het juiste tussenpijpje.

Zit een heerlijk geluidje in. Lekker zwaar onderin en bovenin wordt ie scherper. Heeft GEEN E-keur! Is incl. linkpijp. De veertjes heb ik er echter niet bij maar ik heb er zo ook gewoon mee gereden en was niets aan het handje. Anders ff twee veertjes halen.

Vraagprijs: €75


Ik heb ook nog een quicktime soundfile, stuur me daar maar even een mailtje voor.

full
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O* die heb ik ook :9~

ppff dempings wol is nu bijna helemaal weg max,en dat klinkt toch lekker.

kopphu mensen :9
 
Verkoop je je tanktas nog steeds niet ;)

verkapte kick


Haha, daar heb je nu niks meer aan he. Jij hebt er nu toch ook één? Ik heb laatst een klein bagster tasje erbij gekocht waar alleen een camera en portemonnee is past. Hoef ik niet steeds die grote tas mee te nemen.
 
Is ie goedgekeurd met db-killer en E-keurmerk? Moet voor mijn werk wel een legale uitlaat hebben :)

En wat is de diameter van de slip-on? Moet 50mm hebben..

Ik heb een afwijkende bochtenset, dus ik zal misschien wat creatief moeten gaan doen:
http://gallery.hongens.nl/My_Albums/Pages/20070407_Uitlaat_kapot.html
 
Is ie goedgekeurd met db-killer en E-keurmerk? Moet voor mijn werk wel een legale uitlaat hebben :)

En wat is de diameter van de slip-on? Moet 50mm hebben..

Ik heb een afwijkende bochtenset, dus ik zal misschien wat creatief moeten gaan doen:
http://gallery.hongens.nl/My_Albums/Pages/20070407_Uitlaat_kapot.html


Nope, is niet gekeurd! Verre van zelfs :P Maar ik heb wel een andere gekeurde demper voor je: Shark Sportuitlaat CBR600F met E-keur

Ik heb al iemand voor de tussenpijp dus als je wilt kun je die demper voor €30 excl. verzenden hebben. Aansluitdiameter van de demper (waar de tussenpijp dus inschuift) is daar 51 mm dus moet wel pas te maken zijn. En daar zit dus wel een E-keur op. Er is geen verwijderbare DB-killer, hij is van binnen niet helemaal open en daardoor gekeurd. Toch komt er wel een lekker geluidje uit!
 
Laatst bewerkt:
Nope, is niet gekeurd! Verre van zelfs :P Maar ik heb wel een andere gekeurde demper voor je: Shark Sportuitlaat CBR600F met E-keur

Ik heb al iemand voor de tussenpijp dus als je wilt kun je die demper voor €30 excl. verzenden hebben. Aansluitdiameter van de demper (waar de tussenpijp dus inschuift) is daar 51 mm dus moet wel pas te maken zijn. En daar zit dus wel een E-keur op.
Je hebt mail over die Shark..
 
Hai Spykes,
Ik had al gereageerd via marktplaats, ik zie nu dat de demper zonder tussenpijp voor € 30,- weg mag. Ik moet nog wel het een en ander aanpassen om hem onder mijn CBR 1000 te hangen, maar voor € 30,- wil ik de gok wel wagen.

groet Martijn
 
Hai Spykes,
Ik had al gereageerd via marktplaats, ik zie nu dat de demper zonder tussenpijp voor € 30,- weg mag. Ik moet nog wel het een en ander aanpassen om hem onder mijn CBR 1000 te hangen, maar voor € 30,- wil ik de gok wel wagen.

groet Martijn


ff goed lezen, is een andere demper voor €30 ;) En die is ook al verkocht. Vraagprijsje voor deze blijft momenteel toch €75 en gaat alleen incl. tussenpijp weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan