Middelburg Jr onderuit

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.647
113.255
Rèswèk
Ik heb nog wel kuipdelen voor 'm :+
 
Dit zal een archief foto zijn maar hij rijd nog steeds op dezelfde motor.
In een ander artikel over het voorval stond een foto van deze motor die plat lag op het stratencircuit.
Tenminste ik denk dat het dezelfde motor is:
 
UIt zeer betrouwbare bron vernomen dat ie voor de start een bijna lekke voorband had. Hij ging terug naar het rennerskwartier en 4 minuten later stond ie aan de start om de DEMO rondes te rijden. Dan heb je geen wiel verwisseld bij zo'n oude motor, dus waarschijnlijk band opgepompt.
Wil niet zeggen dat de band een defect had.
Heb filmpje gezien (staat niet op internet) dat ie na 6 a 7 ronden binnendoor ging bij een coureur en 20 meter verder schoof voorwiel opeens onderuit op een bijna recht stuk. Hij schoof met motor door tegen een dranghek en raakte een toeschouwer. Zelf heeft hij gebroken bekken en open beenbreuk.Toeschouwer heeft een gebroken been. Er waren er een paar coureurs die te hard reden met dien verstande dat het om een DEMO "race"ging, maar er eigenlijk veel te hard gereden werd met die bomen en toeschouwers langs de weg.
Kennis van me reed ook mee maar niet in deze klasse. Hij vroeg zich al af waarom er niet ingegrepen werd, omdat er veel te hard gereden werd door sommige coureurs.
 
Tja verbaasd me niks,net z,n vader,die had meer metaal dan botten in z,n lijf n deed ook
wel dingen die de nodige vraagtekens opriepen wat gevaar betreft,dat kan nog heel lang goed gaan maar je ben
een keer aan de beurt.
 
Motor is gecontroleerd en verkeerde geen technische gebreken.

Uit onderzoek is gebleken dat ie waarschijnlijk een warmteflauwte heeft gehad.

Maar goed, iedereen vindt er wat van.
 
Hij verscheen veel te laat uit de paddock , de rest was al 3/4 ronde onderweg .
Reed als een bezetene rond . Wilde winnen .....

Hier zijn alleen verliezers ......organisatie, toeschouwer en Jacky .
 
Hij verscheen veel te laat uit de paddock , de rest was al 3/4 ronde onderweg .
Reed als een bezetene rond . Wilde winnen .....

Hier zijn alleen verliezers ......organisatie, toeschouwer en Jacky .
Wilde winnen,tja dat zit in het Middelburg DNA,dat had z,n pa ook,winnen wat het ook kost,en
daarvoor bereid om veel risico te nemen. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan